خبرهای داغ:
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید «قهاری‌سعید» یک مجاهد و شهید در راه عدالت و مسیر انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۳۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

شهید «قهاری‌سعید» یک مجاهد و شهید راه عدالت و انقلاب است/ دشمن به دنبال توطئه‌های جدیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی در مراسم بزرگداشت سردار شهید «سعید قهاری سعید» شهید شاخص سال 96 استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهید «قهاری‌سعید» یک مجاهد و شهید در راه عدالت و مسیر انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ولایت‌مداری شهید «قهاری‌سعید» عنوان کرد: مسیر شهدای رزمندگان ما مسیر ولایت و امامت است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سردار شهید «سعید قهاری سعید» از کسانی هستند که زندگی، حیات، سلوک و رفتار ایشان برای ما می‌تواند الگو باشد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در این مراسم ابراز داشت: این جمعیتی که آدر این مراسم حضور یافته‌اند چه بهره‌ا‌ی باید ببرند و ما باید چه کنیم که زندگی ما زندگی ارزشمندی باشد؟

سرلشکر ایزدی در ادامه با تأکید بر ادامه راه شهدا عنوان کرد: باید رهپوی آنانی باشیم که دارای نفس مطمئنه هستند.
سرلشکر ایزدی یادآور شد: به فرموده امام(ره) این انقلاب، انقلاب ارزش‌ها است و خوشا به حال آنان که در متن و بطن انقلاب بودند و توانستند به مراتب والا برسند.

وی با بیان اینکه انسان‌های انقلاب اسلامی و پرورش یافته امام(ره)؛ انسان‌هایی شدند که می‌دانستند به شهادت می‌رسند، گفت: انقلاب اسلامی انقلاب جهاد است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه جهاد این نیست که فقط در صحنه‌های جنگ حضور پیدا کنید، افزود: ما جهاد را در انواع صحنه‌ها داریم و هرکسی بتواند رهپوی شهیدان «همدانی» و «قهاری سعید» باشد، این خود نیز جهاد است.

* بزرگداشت شهیدان تداوم بخشی راه شهیدان

وی با بیان اینکه ما هم جهاد افضل و هم جهاد اکبر داریم، ادامه داد: این انقلاب اسلامی است که انسان‌ها را در صحنه‌های مختلف می‌سازد و ما که امروز آمدیم و در این مراسم‌ها حضور یافتیم باید تلاش کنیم راه شهدا را ادامه دهیم.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه بزرگداشت شهیدان تداوم بخشی راه شهیدان است، گفت: ما در استان شهیدپرور همدان باید بگوییم که این استان و مردمانش در صحنه‌های مختلف نشان دادند که چطور مردمان انقلابی هستند.

وی با اشاره به اینکه سهمی که مردم این استان در کردستان داشتند نقش بسیار کلیدی است، ابراز داشت: شهید «قهاری‌سعید» و هم‌رزمانشان در کردستان بسیار الهی و ارزشی عمل کردند و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شهدای استان همدان یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران باید زندگی شهید «خوش لفظ» را به دنیا نشان بدهد که چه کارنامه‌ای داشتند.

وی افزود: وقتی با شهید «قهاری» مواجه می‌شدیم احساس می‌کردیم که با یک انسان با نفس مطمئنه روبرو شدیم و این از اخلاص این شهید بزرگوار است.

سرلشکر ایزدی گفت: در منطقه قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا(ع) یکی از حرکات ایشان کارهای مردمی بود که این نشأت گرفته از اخلاق این شهید است که ما نیز باید الهام بگیریم.

وی با بیان اینکه در زندگی خانوادگی، اجتماعی و در دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس باید ایشان را الگو قرار دهیم، ادامه داد: ایشان در عین اینکه یک فرمانده مقتدر بودند مطیع فرمانده نیز بودند.

* انقلاب اسلامی در منطقه پیشتاز است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امنیتی که در منطقه مریوان، کردستان، کرمانشاه و ارتفاعات صعب العبور منطقه وجود دارد حاصل تلاش‌های سربازان، پاسداران و ارتشیان این انقلاب بوده است.

وی گفت: این اخلاص و شجاعت و وحدت رزمندگان در انقلاب اسلامی بسیار کارساز است و ما آثار این را در 22 بهمن ماه امسال دیدیم.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه باید زندگی شهدا را که چه مسیری را طی کردند ببینیم، تصریح کرد: شهید «سعید قهاری سعید» هم در جهاد اکبر و هم افضل و هم اصغر بسیار تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز رزمندگان اسلام در مناطق مختلف در حال جهاد هستند، گفت: اجر جهاد شهادت است و کسی که تلاش کند می تواند به این مراحل برسد .

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن به دنبال توطئه‌های جدید است، عنوان کرد: ما در یک وضعیت استوار و پا برجایی قرار گرفته‌ایم و دشمن به دنبال حرکت‌های موذیانه خود است و حال با ترفندهای جدید حرکت می‌کند.

وی افزود: شهید «سعید قهاری سعید» بر آن عهدی که با خدای خود بسته بود تا آخر ایستاد و هر جا که احساس تکلیف می کرد حضور یافت.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه ما نیز باید در شرایط کنونی بتوانیم کارهایی را انجام دهیم، گفت: ما باید ببینیم هر که هر کجا که هست رسالتش چیست؛ و در مقابل نفوذ نگذاریم نا امیدی‌ها پیش بیایید.

وی با بیان اینکه انقلاب ما روز به روز رو به پیش بوده و در منطقه پیشتاز است، ابراز داشت: درست است که برای ما بحران درست می کنند اما با بیداری و بصیرت شما می‌توانیم مسیری که داریم را به مقصد برسیم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان سخنانش با اشاره به راه و مسیر شهدا خاطرنشان کرد: راه شهیدان راه ولایت است و بزرگداشت شهیدان میثاق با آرمان‌های شهداست.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات