فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۰ هزار پرس غذای گرم در سراسر سیستان توسط قرارگاه عملیاتی شهید هراتی توزیع شده است
کد خبر: ۸۹۹۲۰۴۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

سرهنگ آبسالان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: به منظور محرومیت زدایی در منطقه و همچنین ارتقاء سطح زندگی افراد نیازمند از ابتدای سال تاکنون تعداد ۶۰ هزار و ۱۲۰ پرس غذای گرم در نقاط مختلف منطقه سیستان توزیع شده است.

وی افزود: خشکسالی های متوالی سبب از بین رفتن و کمرنگ شدن مشاغل بومی بسیاری در منطقه و در پی آن افزایش بیکاری شده به طوری که فقر افزایش چشمگیری داشته است.

آبسالان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون در هر شب تعداد ۱۸۰ پرس غذای گرم میان محرومان و نیازمندان توزیع شده تا از این طریق این افراد از نعمت غذای سالم و استاندارد بی بهره نباشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی خاطرنشان کرد: توزیع غذا تا پایان سال همچنان ادامه خواهد داشت به طوری که انتظار می رود تا پایان اسفندماه تعداد غذاهای توزیع شده به ۶۵ هزار و 70 هزار پرس  برسد.

وی تاکید کرد: به منظور ادامه روند توزیع غذا در سال آینده اعتبار اختصاص یافته به فروردین سال آینده به زودی دریافت خواهد شد تا نیازمندان در ایام نوروز از نعمت غذای گرم محروم نباشند.

آبسالان اذعان کرد: محرومیت زدایی و کم کردن آلام مردم منطقه از جمله اولویت های قرارگاه عملیاتی شهید هراتی به شمار می رود که در این راستا تاکنون برنامه های مفید زیادی اجرایی شده است.
ارسال نظرات