برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان دولت و ادارات شهرستان خرم‌آباد

شرکت مخابرات منطقه لرستان با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان خرم‌آباد به مناسبت بزرگداشت دانشمند فرزانه خواجه‌نصیرالدین طوسی و روز مهندس باهدف ایجاد فضایی صمیمی و پویا در بین بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرم‌آباد مسابقات آمادگی جسمانی برگزار کرد.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۴۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، شرکت مخابرات منطقه لرستان با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان خرم‌آباد به مناسبت بزرگداشت دانشمند فرزانه خواجه‌نصیرالدین طوسی و روز مهندس باهدف ایجاد فضایی صمیمی و پویا در بین بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرم‌آباد با حضور بیش از ۱۵ تیم از دستگاه‌های دولتی و اجرایی از شرکت مخابرات منطقه لرستان، دادگستری، آموزش پرورش ناحیه ۱، آبفا استان، معاونت نگهداری و پشتیبانی فنی، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش پرورش ۲، تأمین اجتماعی، مخابرات شهرستان، بیمه معلم در مجموعه ورزشی پیام مخابرات برگزار شد.
مسابقات در سه رده سنی برگزار شد که در پایان مسابقات عناوین ذیل توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی کسب عنوان قهرمانی نمودند:
رده سنی اول؛ مدال طلا توسط شیرین محب زاده از آموزش پرورش ناحیه ۱، مقام دوم و مدال نقره توسط مریم جعفری از شرکت مخابرات منطقه لرستان و مقام سوم و مدال برنز توسط فاطمه بهاری از دانشگاه علوم پزشکی کسب شد.

رده سنی دوم؛ مقام نخست توسط مریم دانیال نیا از اداره آموزش‌وپرورش ناحیه ۲، مقام دوم و مدال نقره توسط زهرا ولی نیا از مخابرات شهرستان و مقام سوم و مدال برنز توسط سمانه حسینی از معاونت نگهداری و پشتیبانی فنی کسب شد.

رده سنی سوم؛ مقام اول و مدال طلا توسط زینب دالوند از صداوسیما، مقام دوم و مدال نقره توسط لیلا ماسوری از شرکت مخابرات استان و مقام سوم و مدال برنز توسط فاطمه موسوی از مخابرات شهرستان کسب شد.

در پایان رقابت‌ها، با حضور مدیریت محترم منطقه و جمعی از مدیران محترم مخابرات منطقه لرستان جوایز و احکام قهرمانی مقام‌های اول تا سوم را اهدا شد.
مسئول برگزاری مسابقات مریم صارمی مسئول امور بانوان شرکت مخابرات منطقه لرستان و مریم جعفری مسئول کمیته آمادگی جسمانی کارکنان دولت بودند.
هومان محمودی در خلال مراسم اختتامیه بر پتانسیل و توانایی بانوان با توجه به ظرفیت‌ها و استفاده از جایگاه ورزشی با صرف زمان و تلاش بیشتر تأکید کردند و اینکه فواید ورزش بر کسی پوشیده نیست و تأکید بر ورزش کارمندی که هرچه بیشتر ورزش کنند هزینه درمان کمتر می‌شود.
مریم صارمی مسئول امور بانوان شرکت مخابرات لرستان از حضور کلیه تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات ورزشی، امور بانوان و روابط عمومی سپاسگزاری کرد.
کادر داوری مژگان محمد زاده، معصومه رک رک، معصومه رمضانی زاده، لیدا علایی و سمیه نصیریان بودند.
سرپرست فنی مسابقات فاطمه قیاسوندی بود که در پایان رقابت‌ها علاوه بر حکم، مدال و جوایز به تیم‌های اول تا سوم شرکت مخابرات منطقه لرستان، آموزش پرورش ناحیه ۲ و مخابرات شهرستان کاپ و حکم قهرمانی تیمی و دادگستری استان کاپ و حکم کاپ اخلاق را از آن تیم خود کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات