خبرهای داغ:

یادواره شهدای عشایر در منطقه بورالان ماکو برگزارشد

یادواره ای که تمثالهای گرانقدر شهدا در کوچه و معابر روستای عشایری دیم قشلاق خبر از شکوه و بزرگی این یادواره می داد .همه آمده بودند تا در این محفل بزرگ میهمان شهدا در این نقطه مرزی باشند .
کد خبر: ۸۹۹۲۰۵۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا با بیان اینکه ایمان و رشادت و از خودگذشتگی شهدا باعث شده است تا 39 سال در مقابل استکبار با قدرت بایستیم گفت : شهدا در راه خدا با شهادت و گذشتن از جان خود با افتخار با خدای خود معامله کرده اند .

حجت الاسلام حسنلو با اشاره به حضور عشایر غیور در کنار رزمندگان اسلام برای دفاع از کیان این مرز وبوم افزود : قرارگاه حمزه سیدالشهدا در تمام نقاط استان با رشادت رزمندگان برای تمام مردم امنیت و آرامش به ارمغان آورده است .

وی با بیان اینکه این آرامش و امنیت ارزان و به آسانی به دست نیامده است خاطر نشان ساخت : به سفارش شهدا برای حمایت از انقلاب و ولی فقیه و وصایای آنها کوشا باشیم .

فرمانده سپاه ماکو -سرهنگ محمدباقر لو- در ادامه برنامه در مورد اهداف این یادواره : هدف از برگزاری این یادواره این است که میخواهیم زحمات گران سنگ شهدای انقلاب اسلامی  باز آموزی نماییم و می خواهیم رسم و یاد این شهدا در بین جوانان عشایرانقلابی مرزدار کما فی السابق بماند .

گفتنی است مداحی و سینه زنی و اهدا لوح تقدیرو هدایا به خانواده های شهدا از دیگر بخشهای این یادواره شهدا بود .

منطقه بورالان شهرستان ماکو 26 شهید گرانقدر تقدیم اسلام و انقلاب نموده است .

ارسال نظرات