فرشید موفق گفت:  80درصد مشکلات کشورمان ناشی از فقر و بیکاری ست این در حالی است که فقر در جامعه باید ریشه کن شود و مسوولان راهکارهای اجرایی را برای رفع فقر در کشورمان بکار بگیرند.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۶۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵

فرشید موفق بسیجی فعال وحامی اقتصاد مقاومتی و طراح فعالیتهای اجرایی در بهبود اقتصاد مقاومتی  در استان همدان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: متاسفانه در کشورمان اشتغال پایدار وجود ندارد آماری که در مورد اشتغال مطرح میشود حدودا 50درصد آن اشتغال های کاذب است اشتغالهایی که حتی یک درصد امنیت شغلی ندارد.

وی با بیان اینکه کارگران بسیاری در بیکاری به سر می برند افزود: کارگری که در کارخانه ای که با میلیارها تومان تسهیلات فعال می شود بعد از چند ماه بیکار می شوند این در حالی است که  به بهانه ورشکستگی  کارفرما کارخانه را تعطیل کرده و کارگران را اخراج کرده است و با وام مربوطه کاسبی دیگری راه می اندازد.

این بسیجی فعال خاطرنشان کرد: وام هایی که برای اشتغال پرداخت می شود از نظارت کافی برخوردار نیست  این در حالی است که  نظارت چندین نسبت به وام های اشتغالزایی امری ضروری است . متاسفانه مدیریت  صحیح وجود ندارد این در حالی است که مدیریت صحیح  برای اعطای وام به کارفرمایان باید به طور جدی بررسی شود.

موفق در خاتمه افزود:  80درصد مشکلات کشورمان ناشی از فقر و بیکاری ست این در حالی است که فقر در جامعه باید ریشه کن شود و مسوولان راهکارهای اجرایی را برای رفع فقر در کشورمان بکار بگیرند.

ارسال نظرات