لزوم تسریع روند پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر در لرستان/ ۳۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی در اختیار بانک‌ها قرارگرفته است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: تعداد سه هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی در قالب ۵۰۰ میلیارد تومان بررسی و در اختیار بانک‌ها قرارگرفته است.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۶۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، گودرز امیری در حاشیه کارگروه اشتغال استان در جمع خبرنگاران بابیان اینکه تعداد سه هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی در قالب ۵۰۰ میلیارد تومان بررسی و در اختیار بانک‌ها قرارگرفته است. اظهار داشت: سهم استان ۴۶۴ میلیارد تومان است که مبلغ ۱۸۷ میلیارد تومان آن ابلاغ و تخصیص داده‌شده؛ چنانچه این طرح‌ها در بانک‌ها تصویب شود، امکان پیگیری مابقی تسهیلات هم وجود دارد.
وی افزود: تاکنون ۱۱ میلیارد تومان از مبلغ ۱۸۷ میلیارد تومان پرداخت‌شده و پرونده مابقی تسهیلات هم در دست تکمیل است و در صورت تکمیل و نبود مشکل، پرداختی‌ها بیشتر می‌شوند؛ اعتبارات دوساله است و قابل‌انتقال به سال آینده نیز است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان درزمینهٔ مشکلات پرداخت عنوان کرد: همه مشکل از بانک‌ها نیست و متقاضیان گاهی به دلیل عدم فراهم‌سازی شرایط همانند تضمین بانکی و... نمی‌توانند تسهیلات خود را دریافت کنند.
وی تصریح کرد: متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات رونق و فراگیر روستایی به بانک‌ها معرفی می‌شوند بایستی در سامانه کارا ثبت‌نام کنند، به متقاضیان اجازه دادیم قبل از راه‌اندازی سامانه کارا، پرونده‌هایشان را به‌صورت دستی ثبت کنند که این اقدام به دلیل تسهیل در سیستم کاری صورت گرفت تا مردم با مشکل مواجه نشوند.
امیری خاطرنشان کرد: مقرر شد بعد از راه‌اندازی سیستم کارا کسانی که در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار