مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی خانگی برای ۴۲ مشترک در لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: در استان لرستان تاکنون برای ۴۲ مشترک این تجهیزات راه‌اندازی شده و پیش‌بینی می‌شود این طرح برای سه هزار مشترک در لرستان انجام شود.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۶۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فریدون خود نیا در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه موضوع تولید برق با استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر در کل کشور در دستور کار قرارگرفته است اظهار داشت:استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر مانند نیروی خورشیدی علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید برق، در حفظ محیط‌زیست نیز مؤثر بوده و سبب صرفه‌جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی و تجدید ناپذیر می‌شود.
وی با بیان اینکه در استان لرستان نیروگاه‌های خورشیدی خانگی در حال نصب شدن است که با سرمایه کمی امکان‌پذیر است، افزود: در این راستا با کمک تسهیلات ارائه‌شده از بانک عامل، کنتور‌های برق خانگی به متقاضیان تجهیزات این نیروگاه‌ها ارائه‌شده و درصورتی‌که روند آن انجام شود، ماهیانه حدود ۶۰۰ هزار تومان برای هر نیروگاه پنج مگاواتی خانگی درآمد خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان عنوان کرد: در استان لرستان تاکنون برای ۴۲ مشترک این تجهیزات راه‌اندازی شده و پیش‌بینی می‌شود این طرح برای سه هزار مشترک در لرستان انجام شود.
وی بیان کرد: هیچ محدودیتی مکانی برای متقاضیان این طرح وجود ندارد و شرکت توزیع برق خرید برق تولیدی از این نیروگاه‌ها را تا ۲۰ سال به‌صورت تضمینی انجام خواهد داد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات