معاون سیاسی پدافند هوایی ۱۰ محرم:

فرهنگ جهادی در زندگی‌ها نهادینه شود/ آمریکا از امثال شهید شهریاری می‌ترسد

معاون سیاسی پدافند هوایی محرم شاهرود گفت: فرهنگ جهادی امروز باید در زندگی‌ها نهادینه شود؛ آمریکا از امثال شهید شهریاری می‌ترسد.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۷۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهدی قزوینی در جمع شماری از بسیجیان و دبیران درس آمادگی دفاعی در شاهرود، با بیان اینکه هر جا قدرت، خیزش، تداوم، برکت و تلاش است، زیست جهادی در کنار آن وجود دارد که منشأ رویش، ریزش و خیزش شده است، افزود: امروز آقازاده‌ها و خانم‌زاده‌ها سهم از انقلاب می‌خواهد و حداقل‌ها را اکتفا نکرده و حداکثرها را می‌خواهد و در تریبون مجلس اعلام می‌کنند یهو بابام را می‌خواهم.
قزوینی با بیان اینکه آموزش و پرورش کارخانه آدم‌سازی است، بیان کرد: انقلاب اگر هیچ‌چیز به ما نداده باشد، همین استقلالی که داریم، به زمان طاغوت شرف دارد.
معاون سیاسی پدافند هوایی محرم با انتقاد از برخی دبیران تاریخ گفت: بعضی دبیران تاریخ ما نسبت به انقلاب فهم کج داشته و می‌گویند نشأت‌گرفته از آمریکاست؛ کدام آمریکا که قانون کاپیتولاسیون را ترویج می‌دهد با تجاوزگری سربازان آمریکایی به دختربچه ژاپنی.
قزوینی با بیان اینکه هر جا از فرهنگ جهادی انقلابی فاصله گرفتیم دچار مشکل شدیم، گفت: علوم راهبردی قدرت به انسان می‌دهد و در علوم راهبردی ما بسیار پیشرفت کرده‌ایم و موشک فقط وجه تسلیحاتی ندارد؛ آمریکا ۱۲ هزار کلاهک هسته‌ای دارد که ۶۰۰ بار کره زمین را پودر می‌کند، آمریکا از موشک‌های ما نمی‌ترسد، از امثال شهید شهریاری می‌ترسد که مجهز به دانش هسته‌ای شده است.
وی ادامه داد: آمریکا بیشترین دورریز مصرف مواد غذایی را دارد و بعد او ما هستیم؛ اتحادیه اروپا با ۵۰۰ میلیون جمعیت مصرف گازش از ما کمتر است و ما از چین بیشتر مصرف داریم.
معاون سیاسی پدافند هوایی محرم تأکید کرد: باید فرهنگ و زیست جهادی در زندگی ما نهادینه شود و بسترسازی آن وظیفه ما دبیران دفاعی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار