مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان: ۹ هزار و ۹۳۰ نفر از افراد ثبت‌نام‌شده در سامانه کارورزی واجد شرایط هستند که از این تعداد تاکنون هزار و ۲۰۰ نفر به‌کارگیری شده است.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۷۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی آشتاب در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۲ هزار نفر لرستان در سامانه کارورزی ثبت‌نام کرده‌اند. اظهار داشت: ۹۹۳ واحد تولیدی در سامانه کارورزی ثبت‌نام کرده اند که در این زمینه تاکنون برای ۳۹۸ واحد پذیرنده مجوز صادرشده است.
وی افزود: ۹ هزار و ۹۳۰ نفر از افراد ثبت‌نام‌شده واجد شرایط هستند که از این تعداد تاکنون هزار و ۲۰۰ نفر به‌کارگیری شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: به کارورزانی که در دوره‌های کارورزی شرکت می‌کنند ماهیانه از طرف دولت حدود ۳۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود و با توجه به مزیت‌های این طرح می‌توان گفت که یک نیروی کار رایگان در اختیار واحد‌ها پذیرنده قرار می‌گیرد و درصورتی‌که کارفرمایانی بعد از اتمام دوره از کارورزان به‌کارگیری کنند، تا مدت دو سال از پرداخت حق بیمه معاف می‌شوند.
وی با اشاره به اجرای طرح اشتغال فراگیر در لرستان بیان کرد: حدود سه هزار و ۷۲۲ طرح بااعتباری بالغ‌بر ۵۰۸ میلیارد تومان در استان معرفی‌شده که برای ۱۱ هزار و ۷۱۲ نفر شغل ایجاد می‌کند.
آشتاب تصریح کرد: ۲۰۹ طرح با ۲۴۲ میلیارد و ۱۱۷ میلیون تومان به تسهیلات بیش از ۲۵۰ میلیون تومان نیاز دارند که باید در دستور کار قرار گیرند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات