خبرهای داغ:
مدیرمسئول انتشارات نغمه نو بابیان اینکه کتاب «پرورش خلاقیت» برای کودکان چهار تا ۶ سال است، گفت: در این کتاب مجموعه فعالیت‌های متنوع تخیلی برای افزایش مهارت در تفکر خلاق و حل مسئله ارائه شده‌است.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۹۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۹
«پرورش خلاقیت» کتابی برای افزایش مهارت در تفکر خلاق کودکان/ عرضه ۳۳ عنوان کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالقاسم ترکمان بااشاره به اینکه این انتشارات از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده‌است، اظهار کرد: کتب آموزشی برای رده سنی کودکان دو تا ۶ سال توسط انتشارات به چاپ می‌رسد.

وی بابیان اینکه تاکنون ۳۳ عنوان کتاب به چاپ رسیده‌است، افزود: شورای تالیف براساس نیازسنجی دانش‌آموزان و پیشنهاد دبیران و نیز برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به تالیف و تدوین کتاب اهتمام دارند.

ترکمان پرفروش‌ترین کتب نغمه نو را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: کتاب کار من در دو جلد، تفاوت وتشابه در دو جلد، علوم و ریاضی برای کودکان چهار و پنج ساله، ریاضی برای کودکان پنج و ۶ ساله و کتاب زمان به‌عنوان پرفروش‌ترین کتب به‌شمار می‌رود.

وی بااشاره به اینکه تمامی عناوین در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم عرضه شده‌است، افزود: فروش محصولات به‌صورت کشوری بوده و تمامی عناوین در شهر‌های مختلف موجود است.

مدیرمسئول انتشارات نغمه نو کتاب «مهارت‌های فکرکردن» را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: این کتاب به ترجمه پروانه زرپوش و در دو جلد تهیه شده که مناسب کودکان چهار تا ۶ سال بوده و کمک شایانی به پرورش فکر کودکان دارد.

وی بااشاره به اینکه کتاب «مهارت‌های زبانی» برای کودکان دو تا سه سال است، افزود: هدف ما تولید کتاب‌هایی است که علاوه‌بر سرگرمی بتواند کودکان را در یادگیری مهار‌ت‌های مختلف یاری دهد.

ترکمان با تاکید براینکه کتاب «پرورش خلاقیت» برای کودکان ۴ تا ۶ سال است، تصریح کرد: در این کتاب مجموعه فعالیت‌های متنوع تخیلی برای افزایش مهارت در تفکر خلاق و حل مسئله ارائه شده‌است.

وی بابیان اینکه کتاب «میوه‌ها» مخصوص کودکان قبل از دبستان است، عنوان کرد: جلد این کتاب خشتی بوده و مناسب کودکان ۳ تا ۶ سال است، که کودکان ضمن آموزش رنگ‌آمیزی اسامی میوه‌ها را نیز فرا می‌گیرند.

مدیرمسئول انتشارات نغمه نو در پایان، کتاب «بازی نمایشی» را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: مجموعه فعالیت‌های نمایشی خلاق برای پیش‌دبستان نیز کتابی است که به افزایش خلاقیت در کودکان کمک می‌کند.
ارسال نظرات