در اختتامیه تئاتر نمایشی«خانه وحی» مطرح شد؛

تداوم انقلاب در زنده نگه داشتن فرهنگ فاطمی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: فرهنگ سرخ شهید و شهادت، فرهنگ سبز انتظار این ها نجات دهنده اسلام هستند و دشمن امروز فهمیده است که این فرهنگ نشأت گرفته از فرهنگ فاطمی است.
کد خبر: ۸۹۹۲۱۰۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در آئین اختتامیه تئاتر «خانه وحی» که به مناسبت شهادت حضرت زهرا(سلام الله‌علیها) برگزار شد با تاکید بر اینکه بایستی به صورت عملی سیره و روش پیامبر(ص) و ائمه اطهار را در زندگی شخصی، اجتماعی و سازمانی خود به کار ببریم، گفت: دشمنان اسلام و بشریت، دشمن ارزش ها و معنویت خوب فهمیده اند که از کجا سیلی خورده اند به همین خاطر به عناوین و شکل های مختلف از طرق مختلف سعی می کنند که نامی از حضرت زهرا(سلام الله‌علیها) نباشد.

وی افزود: حضرت زهرا(س)، بانویی که ذوب در خداوند متعال، ذوب در ولایت و فدایی ولایت هم شد، اگر در بین در و دیوار قرار گرفت، اگر لگد خورد، اگر در کوچه ها سیلی خورد به خاطر دفاع از اسلام و ولایت این اتفاق افتاد و عاقبت هم شهادت در راه دفاع از ولایت برای او رقم خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: به خاطر اینکه فرزاندان به جا مانده از وی اسلام را زنده نگه داشته است و وقتی که داعش می خواست اثری از اسلام نباشد امام حسین(علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله‌علیها) به داد اسلام رسیدند، ریشه است و فرهنگ سرخ شهید و شهادت، فرهنگ سبز انتظار این ها نجات دهنده اسلام هستند و دشمن امروز فهمیده است که این فرهنگ نشأت گرفته از فرهنگ فاطمی است.

سرهنگ پاسدار رسولی گفت: بایستی که این فرهنگ سبک زندگی غربی که یک سبک زندگی دمده و بی ارزش است و می خواهند آن را به ما تحمیل کنند و به اسم آزادی بسیاری از مباحث ارزشی، سبک زندگی علوی، نبوی و فاطمی را از ما بگیرند.

وی افزود: باید مراقب بود، دشمن فهمیده و به نام حضرت زهرا(س) حساس است و می داند از چه سیلی خورده است؛ امروز هم خانواده های ما با توسل به اهل بیت(علیه السلام) و در رأس آن توسل به حضرت زهرا (سلام الله‌علیها)  برای رهایی از مشکلات و سعادت قرار دهند.

وی افزود: باید سعی کنیم که زندگی فردی، اجتماعی  و سازمانی یک زندگی فاطمی باشد، تربیت فرزندان، نحوه رفتار در خانواده، دفاع از ولایت، حامی ولایت و قرآن بودن را باید از این خانم یاد بگیریم و الگوی خود قرار دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی تئاتر نمایشی «خانه وحی» خاطرنشان کرد: بعضی ها در دفاع از ولایت به سوریه و عراق می روند و می جنگند و بعضی ها در کشور با یک متن، شعر، قلم و یک کار هنری، نمایشی و تئاتر از انقلاب اسلامی و ارزش ها دفاع می کنند.

سرهنگ پاسدار گفت: خیلی کار با ارزشمند است که هنر داشته باشید و این هنر را در راستای ترویج فرهنگی علوی، نبوی و فاطمی و در راه زنده نگه داشتن ارزش ها صرف کنیم؛ امید است که مسئولان از این کارها حمایت و پشتبانی کنند تا این افراد کارهای بعد خود را انگیزه بیشتر انجام دهند و امروز باید بسترهای حمایتی ازکارهای ارزشی را که به ماندگاری انقلاب اسلامی کمک می کند نیز فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات