خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهدا ما را به سوی خانه اهل بیت(ع) هدایت می‌کنند چراکه غربت شهدا به غربت اهل بیت(ع) شباهت دارد.
کد خبر: ۸۹۹۲۱۵۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

غربت شهدا به غربت اهل بیت(ع) شباهت داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، دومین یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و ۶۰۰ شهید شهرستان بهار با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مردم در مصلی امام خمینی(ره) شهر بهار برگزار شد.

 عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا در این مراسم نورانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اولین پذیرایی یادواره‌های شهدا حسرت به مقام شامخ شهداست؛ چرا که آنها زنده اند و در نزد خداوند روزی می خورند و در قیامت، در ردیف بهترین‌ها قرار دارند و هرکسی مقام شهدا را بفهمد از این پذیرایی معنوی بهره می‌برد.

وی با بیان اینکه پذیرایی دوم شهدا از شرکت کنندگان در یادواره‌های شهدا، اتمام حجت شهداست، افزود: کسانی که راهنما و آدرسی مانند قرآن، اسلام و مرجعیت دارند و پشتیبانی مانند توکل به خداوند و توسل به اهل بیت(ع) دارند و هر کسی که چشم انداز ظهور در زندگی دارد نباید ناامید شود.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: شهدا ما را به سوی خانه اهل بیت(ع) هدایت می‌کنند چراکه غربت شهدا به غربت اهل بیت(ع) شباهت دارد.

وی با بیان اینکه شهدا راه را پیدا کردند، عنوان کرد: شهدا با پیروی از ولایت راه را گم نکردند و امروز ما نیز باید پیرو راه شهدا باشیم و راه آنان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات