خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در دوره کوتاه و بابرکت زندگی خویش زیباترین جلوه پاسداری از حریم ولایت را به تصویر کشید.
کد خبر: ۸۹۹۲۱۷۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام «علی سهرابی» در جمع پایوران و سربازان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در حسینیه ثارالله ناحیه با تسلیت ایام فاطمیه(س) و آرزوی قبولی عزاداری های این ایام اظهار داشت: شناخت حضرت زهرا(س) و آشنایی با زندگی و سیره اجتماعی و سیاسی ایشان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در دوره کوتاه و بابرکت زندگی خویش و پر از هجران رسول خدا(ص) زیباترین جلوه پاسداری از حریم ولایت را به تصویر کشید و هم محور پایه ریزی و هدایت یک جریان و حرکت سیاسی بود و هم کانونی برای مقابله با ناهنجاری ها و ایستادگی در برابر انحرافات و جریان های انحرافی شد.
 
سهرابی در ادامه خاطر نشان کرد: معرفی جایگاه ویژه شخصیتی حضرت زهرا(س) سخت است، ویژگی ها و خصایص ایشان را باید از معرف اصلی یعنی خداوند و معصومین(ع) بپرسیم.
 
در پایان، مراسم مرتضی غفاری مداح اهل بیت(ع) به روضه خوانی و ذکر مصیبت شهادت ام الائمه(س) پرداخت.
 
حضرت زهرا(س) زیباترین جلوه پاسداری از حریم ولایت را به تصویر کشیدحضرت زهرا(س) زیباترین جلوه پاسداری از حریم ولایت را به تصویر کشید
ارسال نظرات
پر بیننده ها