مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: راویان دفاع مقدس به حفظ ارزش های انقلاب کمک می کنند از این رو تقویت راویان دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است
کد خبر: ۸۹۹۲۱۹۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

سردار غلام نبی کوهکن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، اظهار داشت:روایتگری فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش می‌دهد و راویان خط مقدم جبهه حق علیه باطل هستند.

وی با اشاره به اینکه راویان، نقش مهمی در تقویت فرهنگ دفاع مقدس در جامعه دارند، افزود: تجلیل و گرامی داشت از مراسم شهدا و دفاع مقدس در کشور یکی از ویژگی‌های خاص و مورد تاییدی است که باید اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: بزودی یادمان راهیان نور در استان ایجاد خواهد شد که برای اینکار نیاز به تعداد زیادی راوی داریم همچنین استان نیز باید این آمادگی را داشته باشد و روایتگر تربیت کند.

وی بیان کرد: همانطور که روحانی شهید مزاری در استان به دست اشرار ضد انقلاب شهید می‌شود شهدای ترور اهل سنت نظیر شهید جنگی زهی و شهید حسین بر هم در استان کم نیستند و این همان وحدت است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: یادتان باشد اگر سیستان و بلوچستان برای ما تابلو وحدت است دشمن نیز این را می‌داندواز تمام ظرفیت‌ها برای خدشه دار کردن این وحدت استفاده خواهد کرد.
ارسال نظرات