معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جذب 18 هزار معلم در قالب آزمون استخدامی در سال آینده، گفت: اکثر این جذب مربوط به آموزش ابتدایی است.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۰۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جذب 18 هزار معلم در قالب آزمون استخدامی در سال آینده، اظهار داشت: اکثر این جذب مربوط به آموزش ابتدایی است و اگر روند جذب مطابق برنامه پیش برود امیدواریم این افراد مهرماه کار خود را در مدارس آغاز کنند.

وی افزود: برنامه اصلی توانمندسازی نیروی انسانی در معاونت آموزش ابتدایی، طرح کارآمد است که در 3 استان اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی به صورت آزمایشی اجرا شده است و شیوه‌نامه آن نیز تهیه شده است.

حکیم‌زاده اضافه کرد: در این طرح به جای آنکه مسئولان برای معلمان برنامه تعیین کنند نیازهای توانمندسازی یک معلم و استلزامات آن توسط خود معلمان تعیین می‌شود و با توجه به ظرفیت‌های معلمان به آنها به عنوان مدرس بالقوه نگریسته می‌شود همچنین در طرح کارآمد به بستر فناوری و قالب‌های مختلف آن برای ایجاد تحول در توانمندسازی معلمان توجه می‌شود. 

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص برنامه‌‌های شبکه تعاملی سینا، گفت: قسمتی از برنامه‌های این شبکه به مدیران، آموزگاران و اولیای دوره ابتدایی هم مرتبط است.

وی در خصوص مطالبه شهریه برای کلاس‌های جبرانی تعطیلات، بیان داشت: مطالبه پول در جبرانی‌های اختیاری مدارس چه در روز پنج‌شنبه و چه در دیگر روزهای هفته قابل قبول نیست و ممنوع است.

ارسال نظرات