خبرهای داغ:
در همایش تقدیر از صادرکنندگان صنایع کوچک و متوسط کشور صورت گرفت:

تجلیل از استاندار قزوین

از استاندار قزوين در همایش تقدیر از صادرکنندگان نمونه و برتر صنایع کوچک و متوسط کشور تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۲۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، در همایش تقدیر از صادرکنندگان نمونه و برتر صنایع کوچک و متوسط کشور از "عبدالمحمد زاهدی " استاندار قزوین به‌دلیل کسب رتبه برتر در بالاترین حجم صادرات صنایع کوچک و متوسط در کشور تقدیر و تجلیل شد.
اين همايش كه با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت، معاونان وزير، رؤساي سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدير عاملان شركت شهرک‌هاي صنعتي سراسر كشور و مدير عاملان واحدهاي توليدي صادر كننده منتخب از سراسر كشور برگزار شد از عبدالمحمد زاهدي استاندار قزوين به‌دلیل کسب رتبه برتر در بالاترین حجم صادرات صنایع کوچک و متوسط در کشور توسط وزير صنعت، معدن و تجارت تجليل شد.
عبدالمحمد زاهدي استاندار قزوین در مراسم تجلیل از صادرکنندگان صنایع کوچک ایران بر ضرورت ایجاد تنوع در بازارهای صادراتی و حرفه‌ای کردن صادرات تأكيد كرد و اظهار داشت: باید به صادرات به‌عنوان یک فن و حرفه نگاه کرد و با شکل‌گیری تشکل‌های صادراتی هماهنگی بین تولیدکننده و صادرکننده انجام می‌شود.
وي افزود: صادرات استان قزوین در ده ماهه سال جاری در کل گمرکات کشور بیش از 635 میلیون دلار بوده،که با هدف‌گذاری انجام شده تا پایان سال جاری به حدود هزار میلیون دلار خواهد رسید.
گفتني است در اين همايش از 10 واحد تولیدی، بنیان کالا شیمی، فارکو شیمی، سمبل شیمی، شیمیایی بهداد، شیمی لیا، شیمیایی بهداد، نفیس نخ، صنعت پلاست آبیار، ذوب روی تال، فولاد اتحاد تاک مستقر در شهرک‌های صنعتی کاسپین، لیا، آراسنج و خرمدشت به‌عنوان صادر كننده نمونه استان قزوين صادر کننده تجلیل شد.
قابل ذكر است اين واحدهاي صنعتي در زمينه توليد رنگ‌هاي رزين، مواد شوينده، شمش روي، سازنده ماشين‌آلات فولادي، نخ‌هاي پلي استر و ..... فعاليت كرده كه ساليانه ميليون‌ها دلار كالا به كشورهاي اروپايي، آفريقايي و آسيايي صادر مي‌كنند.
ضمنا در این مراسم از "شرکت صنعت پلاست آبیار" تولید کننده محصولات نایلون، پلاستیک و پلی اتیلن مستقر در شهرک‌های صنعتی لیا و کاسپین به‌عنوان صادر کننده ویژه استان تجلیل شد.
همایش تقدیر از صادرکنندگان نمونه و برتر صنایع کوچک و متوسط کشور در سالن خليج فارس نمايشگاه بين‌المللي تهران به همت سازمان صنايع كوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران برگزار شد.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار