۴ انجمن اسلامی دانشگاه‌های تهران در نامه به رئیس قوه‌ قضائیه خواستار تسریع روند برگزاری دادگاه آشوبگران دی ماه و جنایتکاران داعشی غائله‌ پاسداران شدند.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۲۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمینه غائله گلستان هفتم پاسداران و آشوب‌های دی ماه به رئیس قوه قضائیه نامه نوشتند و خواستار تسریع روند برگزاری دادگاه آشوبگران غائله پاسداران شدند.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

«حضرت آیت الله آملی لاریجانی
ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم؛
در چند ماه اخیر، جامعه شاهد اتفاقات مشکوک زنجیره‌وار بود که ردپای دشمنان خارجی و داخلی انقلاب در آن قابل مشاهده است. آشوب‌های دی ماه در چندین شهر کشور، موجب شهادت نیروهای امنیتی و حافظان جان، مال و ناموس مردم شد، قلب ملت ایران را جریحه‌دار کرد و یک هفته‌ بعد با خروش ملت انقلابی ایران، جریان ضدانقلاب و حامیان داخلی و خارجی آنان تودهنی بزرگی خوردند.

اما به نظر می‌رسد نیروهای ضدانقلاب در حال سوءاستفاده از مدارای مسئولین نظام اسلامی بوده و هر روز گستاخ‌تر و خشن‌تر به دشمنی با انقلاب برمی‌خیزند. وحشی‌گری آشوبگران در اتفاقات گلستان هفتم خیابان پاسداران تهران نیز ادامه داشت تا جایی که داعش‌مسلکان به خود جرأت دادند با اتوبوس، دیوانه‌وار به فرزندان این مردم در نیروی انتظامی و بسیج حمله‌ور شوند و یزیدگونه با چاقو و سلاح ساچمه‌ای، به بدن‌های مطهر شهدای فاطمی ما حمله کنند، ولی متأسفانه همچنان برخی مسئولین دولتی و سلبریتی‌های نزدیک به این جریانات سیاسی که باید متصدی خونخواهی مردم و همچنین نیروهای انتظامی باشند، سعی در تطهیر این جماعت داعشی دارند.

لذا ما انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌های تهران، با توجه به مسئولیت و اهتمام قوه قضائیه در برقراری عدالت و با عنایت به مدارای حداکثری نظام اسلامی تا امروز، از حضرتعالی خواهشمندیم نسبت به تسریع روند برگزاری دادگاه آشوبگران دی ماه و جنایتکاران داعشی غائله‌ پاسداران، بر اعمال اشد مجازات نسبت به آنان اهتمام ورزید.»

 

ارسال نظرات