مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز بصیرت، وحدت و همدلی ملت ایرات ستودنی است و این وحدت و همدلی رمز پیروزی و موفقیت در بخش‌های مختلف بوده است و با لطف و عنایت پروردگار به این وحدت و همدلی افزوده می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۳۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

روحانیون نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته اند/بصیرت، وحدت و همدلی ملت ایران ستودنی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیضی پیش از در همایش روحانیون و تجلیل از روحانیون انقلابی در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: تمام ترفندها و نقشه‌های آمریکا در خاورمیانه شکست خورده است و با وجود برنامه‌ریزی‌های آمریکا نقشه‌هایش در خاورمیانه خنثی شده است.

وی با اشاره به این که دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند افزود: با درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت مردم تمام نقشه‌های دشمنان خنثی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: امروز بصیرت، وحدت و همدلی ملت ایران ستودنی است و این وحدت و همدلی رمز پیروزی و موفقیت در بخش‌های مختلف بوده است و با لطف و عنایت پروردگار به این وحدت و همدلی افزوده می‌شود.

فیاضی اظهار کرد: روحانیون نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته و بعد از انقلاب اسلامی ایران نیز دستاوردهای بسیاری داشتند و یکی از قشرهای تاثیرگذار در جامعه محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: امروزه دشمنان و استکبار جهانی درصدد ایجاد تفرقه در جامعه هستند بیان کرد: روحانیون نقش مهمی در آگاهسازی مردم در ارتباط با نقشه‌ها و اهداف شوم دشمنان و استکبار جهانی دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: همایش روحانیون به صورت فصلی همه ساله در اردبیل برگزار می‌شود و امروز علاوه بر برگزاری همایش از روحانیون استان اردبیل تجلیل می‌شود.

فیاضی افزود: کتاب فریاد در خفگان در راستای به قلم کشیدن رشادت‌ها و دلاورمر‌دی‌های حجت‌الاسلام حیدری در دوران انقلاب اسلامی بودکه تمهیدات لازم برای چاپ این کتاب انجام شده و به زودی توزیع می‌شود.

در پایان این مراسم روحانیون انقلاب اسلامی اردبیل حجت الاسلام سلیمان حیدری و حجت الاسلام حیدر حیدری با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار