رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت نقش بانک شهر در توسعه حمل و نقل عمومی گفت: اگر این بانک حمایت از حمل و نقل عمومی به ویژه مترو را در اولویت برنامه های خود نداشت، بسیاری از پروژه های این حوزه به سرانجام نمی‌رسید.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۳۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد علیخانی با بیان این مطلب گفت: تقویت حمل و نقل عمومی، توسعه خطوط مترو ، مدیریت سفر و کاهش تعداد سفر خودروهای تک سرنشین به عنوان مهم‌ترین راه های برون رفت از ترافیک شهر تهران، از اولویت‌های شورای پنجم است که با جدیت پیگیری شده و خواهد ‌شد.

وی با اشاره به نقش پر رنگ بانک شهر در تامین مالی پروژه‌های شهری به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی شهر تهران ، تصریح کرد: این بانک مهم‌ترین پشتیبان شهرداری‌هاست و تا کنون نقش موثری در عمران و آبادی کلانشهرها داشته است.

علیخانی خاطر نشان کرد: با تمام مشکلاتی که طی چند سال اخیر در سیستم  نظام بانکی شاهد بوده ایم اما خوشبختانه حمایت‌های بانک شهر از مدیریت شهری پایتخت و سایر کلان شهرها همواره و با جدیت ادامه داشته است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه بانک شهر تاکنون  نقش مهمی در توسعه شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری داشته است، گفت: امیدواریم با کمک های این بانک و  تجهیز ناوگان خطوط موجود متروی تهران، در آینده نزدیک تعداد سفرها از ۲ میلیون به۶ میلیون سفر در روز برسد.

ارسال نظرات