مسئول اردویی سپاه الغدیر در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه های یزد:

هجمه‌ها علیه حرکت عظیم «راهیان نور» به دلیل اثربخشی بالای این برنامه است

مسئول اردویی سپاه الغدیر در جمع دانشجویان بسیجی با اشاره به استقبال اقشار مختلف از اردوهای راهیان نور، گفت: هجمه‌های دشمنان داخلی و خارجی علیه این حرکت عظیم فرهنگی به دلیل تأثیرگذاری بالای این برنامه است.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۳۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد محمد زارع عصر پنچ شنبه در جمع دانشجویان بسیجی در محل سالن شهید علیزاده دانشکده پیراپزشکی با اشاره به استقبال بالایی که اقشار مختلف جامعه به‌خصوص جوانان از حرکت عظیم و تأثیرگذار راهیان نور داشتند، و برکات و کارکردهای فراوان این اردوها تصریح کرد: هجمه بالای دشمنان داخلی و خارجی و جوسازی‌های پیش از انداز پیرامون اردوهای راهیان نور به این دلیل است که دشمنان و بدخواهان این کشور و انقلاب از تأثیرگذاری این حرکت بی‌نظیر فرهنگی آگاه هستند و اهمیت و جایگاه آن را می‌دانند.
مسئول اردویی سپاه الغدیر یزد بابیان اینکه پس از زیارت امام رضا(ع) و زیارت اربعین حسینی، مردم کشور بیشترین سفرها را به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور دارند، یادآور شد: اردوهای راهیان نور در طول این سال‌ها موردتوجه بیشتری قرارگرفته است.

زارع اضافه کرد: سفرهای خانوادگی در ایام عید به این مناطق نیز با استقبال بیشتری روبرو شده، تا جایی که بعضاً محل‌های اسکان پیش‌بینی‌شده جوابگوی حضور خانواده‌ها نبوده و با کمک خیرین محل‌های اسکان جدیدی برای آسایش بیشتر خانواده‌ها در دست‌ساخت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: در سال گذشته بیش از 22 هزار نفر از یزد به اردوهای راهیان نور اعزام‌شدند و از ابتدای مهر تاکنون حدود 8 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

مسئول اردویی سپاه الغدیر یزد در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 2 هزار دانشجو استان یزد با اردوهای راهیان نور راهی کربلای ایران شدند، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود این تعداد در سال جاری افزایش پیدا کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار