امام جمعه شاهرود گفت: فتنه‌گران و آشوب‌گران با همراهی منافقین دنبال بر هم زدن امنیت مردم و ایجاد اغتشاش و ناآرامی هستند.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۵۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه شاهرود با تقدیر از حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم همواره در صحنه حاضر و پشتیبان نظام و انقلاب هستند و از سوی دیگر نیز دشمن به دنبال فاصله انداختن میان مردم و دولت است که هوشیاری مردم و دولت‌مردان را در این خصوص می‌طلبد.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نشان‌دادن ناکارآمدی نظام اسلامی است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود در جمع مردم آذربایجان فرمودند «نابه‌سامانی در کشور است، اما دشمن به دنبال نادیده‌گرفتن پیشرفت‌های انقلاب است، آن روز کشور توسط یک دولت توسری‌خور اداره می‌شد، ملت را ذلیل و خوار کرده و ظرفیت‌های کشور را تعطیل کرده بودند اما امروز کشور ایران عزیز است، امروز در سطح منطقه تقریباً در همه مسائل منطقه تا ایران نخواهد، تا ایران حضور نداشته باشد و اراده نکند کاری پیش نمی‌رود».
خطیب نماز جمعه شاهرود در بخش دیگری از صحبت‌های خود با محکوم‌کردن اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران تهران افزود: لازم است دستگاه قضا با این افراد که امنیت مردم را بر هم زده، به خانه، ماشین و مغازه‌های مردم خسارت وارد کرده و باعث شهادت چند تن از جوانان برومند کشور شدند، قاطعانه برخورد کند.
امینی تصریح کرد: فتنه‌گران و آشوب‌گران با همراهی منافقین دنبال بر هم زدن امنیت مردم و ایجاد اغتشاش و ناآرامی هستند؛ اما بدانند مردم اجازه نخواهند عده‌ای آشوب‌طلب و عناصر منحرف امنیت کشور را به بازی بگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها