مسئول بنیاد کرامت رضوی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به این کشور در صدد ایجاد راهکار های نو هستند.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۷۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، حاج حسین یکتا مسئول بنیاد کرامت رضوی پیش از ظهر جمعه در همایش دو روزه فعالان فرهنگی استان البرز که در مجموعه فرهنگی، ورزشی دشت بهشت برگزار شد، با بیان اینکه جبهه فرهنگی انقلاب برای پیشرفت و توسعه فرهنگی کشور شکل گرفته است، اظهار کرد: اگر همه اقشار مردم باهم باشند و برای تحقق آرمان های امام در یک جبهه فعالیت کنند، قطعا به پیروزی های بزرگی خواهیم رسید.

دشمنان برای ضربه زدن به کشور درصدد ایجاد راهکار های نو هستند

مسئول بنیاد کرامت رضوی در ادامه با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از هیچ فرصتی نمی گذرند، تاکید کرد: آنها از ابتدای انقلاب تا کنون هجمه هایی اعم از هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم ها، داعش و غیره را به کشور وارد کردند تا جمهوری اسلامی را از حرکت به سمت جلو بازدارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دشمن بر روی پژوهش های ما، پژوهش می کند و از آن یک الگوی عملکرد راهبردی بدست می آورد، عنوان کرد: تنها راه مقابله با دشمنان وحدت میان اقشار مختلف مردم است. نظام سلطه برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت کشور تلاش می کند.

یکتا با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در کمین لحظه ای فرصت برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: آنها برای ریشه کن کردن انقلاب تلاش می کنند چراکه از جهانی شدن این انقلاب و فرهنگ مجاهدت با خبر هستند.

وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی می دانند که با توسعه انقلاب در سطح جهانی، باید هزینه های بیشتری برای به سلطه درآوردن کشور های مختلف بپردازند. آنها از راهکار جنگ سخت برای به سلطه درآوردن کشور های مختلف خسته شده اند و در صدد ایجاد راهکار های نو هستند.

عضو هیئت امناء بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج) کشور در بخش دیگری با تاکید بر لزوم حرکت به سمت خدا و استفاده از پتانسیل های درون کشور، افزود: هرکجا که برای رضای خدا حرکت کردیم به موفقیت رسیدم و این مهم بر اهمیت خدایی شدن همه مسئولان تاکید دارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر موضوع آتش به اختیار، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب جوانان را به آتش به اختیار دعوت کردند. آتش به اختیار به معنای آن است که هرکه در توان خود برای تحقق اهداف انقلاب عمل کند.

یکتا نگاه به درون و استفاده از پتانسیل های کشور در مسائل اقتصادی را مهم اعلام کرد و گفت: این اقدام موجب تحقق اقتصاد مقاومتی می شود. فعالیت در انقلاب فرهنگی و نهادینه کردن فرهنگ اتکاء به خود موجب تحقق اقتصاد مقاومتی می شود.

وی با بیان اینکه نیروهای جبهه فرهنگی برای رسیدگی به مطالبات فرهنگی تلاش می کنند، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی بر تمام اتفاقات درون کشور نظارت دارند و این مهم بیانگر آن است که نباید اجازه دهیم دشمنان به اطلاعات موجود در کشور وارد شوند و با سوء استفاده از آن بر علیه کشور اقدام کنند.

مسئول بنیاد کرامت رضوی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی با هجمه وارد کردن به این کشور خواهان عدم پیشرفت ایران هستند، تاکید کرد: بیشتر پژوهش های دشمنان بر روی وضعیت فرهنگی، اعتقادی ملت ایران است تا با استفاده از آنها نقشه های شوم خود را در کشور عملی کنند.

وی با بیان اینکه داعش و منافقان داخل کشور برای خدشه دار کردن چهره جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب تلاش می کنند، اضافه کرد: مهمترین هدف دشمنان اسلام که تخریب چهره نظام جمهوری اسلامی در جهان است، بر همه آشکار است، آنها با این شیوه ها به نتیجه نخواهند رسید زیرا تا در هبری دانا و ملتی آگاه در این کشور وجود دارد، هیچکس نمی تواند علیه ایران اقدامی کند.

عضو هیئت امناء بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج) کشور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که اقدامات فرهنگی با تاثیرگذاری فراوان توسط نوجوانان و جوانان میسر می شود، بیان کرد: بسیاری از افرادی که مدعی هستند که در راستای تحقق اهداف انقلاب اقدامات فرهنگی انجام می دهند، در خط و مسیر انقلاب قرار ندارند و این مهم نشان از اهمیت تشدید نظارت بر امور فرهنگی جامعه اسلامی کشور دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها