امام‌جمعه فردیس گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی از قوه‌ قضایی درخواست دارند که با جدیت تمام، مقابل آشوبگران بایستند و با آن‌ها برخورد کنند.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۷۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌ علی‌اکبر ایمانی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس که در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان اقامه شد، گفت: در پی آشوب‌های اخیر در تهران شاهد این بودیم که نیروهای انتظامی فاقد سلاح هستند و این موضوع مردم را ناراضی می‌کرد.

خواهان برخورد جدی با آشوبگران هستیم

وی افزود: باید شرایطی را به وجود آوریم که آشوبگران جرئت نکنند به خیابان‌ها بیایند و اغتشاشات به راه اندازند.

امام‌جمعه فردیس تصریح کرد: دشمن هرگز به موفقیت نخواهد رسید و اهداف دشمن هرروز کمرنگ‌تر می‌شود چراکه مردم ایران چندین قرن است با اتحاد، به اقتدار کشور کمک می‌کنند.

ایمانی اظهار کرد: زمانی که دشمن کوچک‌ترین اقدامی را علیه کشور ما انجام دهد با برخورد جدی و قاطع مردم مواجه خواهد شد که این موضوع بیانگر وجود اتحاد و یکپارچگی میان مردم است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در حال حاضر به آشوب‌های اخیر در کشور دل‌خوش کرده و ‌امیدوار است تا به اهداف شوم خود دست یابد.

امام‌جمعه فردیس تأکید کرد: از مقامات قضایی کشور درخواست داریم با جدیت هرچه‌تمام‌تر با افرادی که سعی دارند امنیت کشور را به هم بزنند برخورد کنند.

ایمانی بیان کرد: افرادی که آشوبگری را در دستور خود قرار داده‌اند به مردم و کشور آسیب می‌رسانند و این مبحث موجب می‌شود به حقوق مردم خدشه وار‌د شود.

وی در پایان سخنان خود به اهمیت برخورد با تجمل‌گرایی اشاره کرد و متذکر شد: ترویج تجمل‌گرایی ادامه راه ضد انقلابیون است که موجب می‌شود کشور از پیشرفت جا بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها