امام‌جمعه پلدختر گفت: قانون باید فصل الخطاب همه مسئولان باشد و در عمل قانونمند و التزام عملی به آن داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۸۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام محمد سوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدختر به اتفاقات اخیر در اداره آموزش‌وپرورش پلدختر اشاره کرد و اظهار داشت: قانون باید فصل الخطاب همه مسئولان باشد و در عمل قانونمند و التزام عملی به آن داشته باشند.

وی افزود: پلدختر شهرستان ولایتمدار مداری است و مسئولان برای حفظ آبروی این شهرستان به‌عنوان «هویزه ثانی» حرکات ضد قانون انجام ندهند و در هر امری مطیع قانون باشند.

امام‌جمعه پلدختر گفت: قانون در تمام مسائل ریزودرشت ساری و جاری است و در هر مرحله و مسئله‌ای باید از آن تبعیت کرد و آن را سرلوحه کار خود قرارداد.

وی افزود: پایبندی به قانون وظیفه‌ای همگانی است که باید به آن احترام گذاشت و در هیچ مسئله‌ای بن‌بست ندارد و بی‌قانونی آفات زیادی دارد که نباید دنبال بی‌قانونی بود.

حجت‌الاسلام سوری خاطرنشان کرد: کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند و دست به بی‌قانونی می‌زنند دوستدار نظام، انقلاب و مردم نیستند.

وی به بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: رهبری در این دیدار بیانات بسیار مهمی از مسائل روز کشور را بیان داشتند، یکی این‌که حضور مردم در مناسبت‌های مختلف به‌ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه تداوم، استمرار و پویایی انقلاب است.

حجت‌الاسلام سوری گفت: باگذشت ۳۹ سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی هنوز مردم مدافع انقلاب هستند و از آن حمایت می‌کنند که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی افزود: مردم نسبت به برخی مسائل از مسئولان انتقاد می‌کنند اما این بدان معنا نیست که انقلاب را قبول ندارند بلکه هرکجا لازم باشد از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام سوری خاطرنشان کرد: انتقاد لازمه پیشرفت است و کسانی که از انتقاد خوششان نمی‌آید یا جوابی ندارند یا کاری نمی‌توانند انجام دهند.

امام‌جمعه پلدختر گفت: انقلاب اسلامی باعث عزت مردم ایران شد و انقلاب برای مردم دستاوردهایی به همراه داشت که دشمن نمی‌تواند آن‌ها را انکار کند و ملت ما به‌واسطه انقلاب عزت، اقتدار و عزت‌نفس به دست آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات