نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: اساس انقلاب مردم، دین و عدالت بوده و امروز مردم باید با هوشیاری کامل در برابر افرادی که طاغوتی رفتار و عمل کرده قرار گیرند.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۹۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: دو حادثه تلخ هفته گذشته اتفاق افتاده اولین حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری بود که از تهران به سمت یاسوج عازم بود و متأسفانه در اثر این حادثه ناگوار تمام 66 سرنشین آن جان خود را از دست دادند و این حادثه دردناک موجب تأسف و اندوه فراوان ملت ایران شده که به خانواده‌های داغدار و مصیبت‌دیده این حادثه خصوصاً خانواده‌های لرستانی تسلیت عرض می‌نماییم.

وی افزود: امیدواریم مسئولان تدابیری را اندیشیده تا دیگر شاهد این‌گونه حوادث تلخ در جامعه نباشیم.

آیت‌الله میرعمادی گفت: حادثه دیگر که در شب شهادت حضرت فاطمه (س) اتفاق افتاده این بود که عده‌ای فریب‌خورده، متعصب جاهل، تندرو و اغتشاش‌گران داعشی مسلک آشوبی به‌پاکردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: این افراد درخواست آزادی فردی سارق را داشتند و به همین دلیل دست به آشوب زدند که البته بیگانگان نیز بر این آشوب دامن زدند.

وی ادامه داد: در جنایات وحشیانه این افراد پنج نفر از نیروی انتظامی و بسیجی به شهادت رسیدند و این افراد خسارات فراوانی را به اموال عمومی وارد کردند که نیروی انتظامی با قاطعیت وارد شد و ماجرا را خاتمه داد.

آیت‌الله میرعمادی گفت: کجای دنیا سراغ دارید که برهم زنندگان نظم‌وامنیت پنج نفر از نیروهای مسلح را به شهادت برسانند اما از آن‌ها یک نفر کشته نشود و این افتخار بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر برخورد قاطع دستگاه قضا با اخلال‌گران نظم و امنیت، افزود: تعدادی از آشوبگران که نظم‌وامنیت را برهم زدند و پنج نفر را به شهادت رساندند دستگیر شدند که از دستگاه قضایی می‌خواهیم با اخلال‌گران نظم‌وامنیت با قاطعیت برخورد نماید.

آیت‌الله میرعمادی گفت: انتظار مردم از دستگاه قضا قاطعیت است، در ماجرای مفسدان اقتصادی قوه قضاییه برخورد قاطع نداشت و حداقل نسبت به کسانی که پنج‌تن از عزیزان را به شهادت رساندند عوامل اخلال‌گر را به اشد مجازات برسانند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: صبر مردم حدی دارد، تا کی مفسدان اقتصادی و اختلاس گران آزاد باشند، انتظار می‌رود این بار دستگاه قضا امتحان خود را به‌خوبی پس دهد.

وی به مناسبت روز سه‌شنبه هفته آینده مبنی بر روز امور تربیتی اشاره و خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تدابیر شهید رجایی و شهید باهنر نهادی بانام نهاد امور تربیتی در آموزش‌وپرورش شکل گرفت که مسئولیت سنگین جلوگیری از تفکرات انحرافی و همچنین بسط و گسترش تعلیم و تربیت اسلامی را بر دوش گرفت.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه نهاد امور تربیتی امروز مسئولیت پرورش جوانان پرشور و آرمان‌گرا را بر عهده دارد، بیان کرد: این نهاد وظیفه تربیت نیروی انقلابی، ولایی و تربیت نسلی هم‌تراز با انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: نهاد امور تربیتی جوانان را خلاق و اندیشمند بار آورد و ارزش‌های انقلاب را به نسل جوان منتقل کند چراکه جوان امروز جوان دهه چهار و پنج انقلاب است و بایستی ارزش‌های انقلاب به وی منتقل شود.

وی با ابراز اینکه مسئله تربیت و نهاد امور تربیتی از جایگاه والایی برخوردار بوده، اظهار کرد: باید با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی جامع و دقیق زمینه را برای پرورش استعدادها فراهم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به برخی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان شرقی به مناسبت روز 29 بهمن‌ماه اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار مطالبی کلیدی و حساس را در بخش‌های مختلف بیان فرمودند.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری بر تداوم انقلاب تأکید فرمودند، ازاین‌رو امروز که انقلاب به 40 سالگی خود رسیده بایستی نسبت به گذشته بالنده‌تر، شکوفاتر، زنده‌تر و بانشاط‌تر ادامه پیدا کند.

وی بر لزوم اندیشیدن تمامی افراد بر تداوم و استمرار انقلاب تأکید کرد و گفت: تداوم انقلاب اسلامی طی این 40 سال چیزی شبیه معجزه بوده که همگی ما بایستی این معجزه را حفظ کنیم.

امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه امروز سه خطر مهم انقلاب اسلامی را تهدید کرده که بایستی آن‌ها را دفع نمود، افزود: اولین خطر، خطر ارتجاع و بازگشت از انقلاب و سست‌شدن از اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خطر اشرافی گری را دیگر خطر تهدیدکننده انقلاب برشمرد و اظهار کرد: خطر اشرافی گری، تجمل‌گرایی، کاخ‌نشینی، فاصله گرفتن از مردم، عدم توجه به محرومین، اعتنا نکردن به مشکلات مردم و خوی‌ومنش طاغوتی گرفتن امروز انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند.

آیت‌الله میرعمادی یادآور شد: اساس انقلاب مردم، دین و عدالت بوده و امروز مردم باید با هوشیاری کامل در برابر افرادی که طاغوتی رفتار و عمل کرده قرار گیرند.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این خطر بزرگی است که ما شاهد تبعیض، فساد، باندبازی و رشوه باشیم لذا باید جلوی آن‌ها را گرفت تا انقلاب حفظ شود و اگر می‌خواهیم ایران را آباد کنیم این آبادانی بایستی به دست مردم بوده و به بیگانه طمع نکرد.

وی ادامه داد: متأسفانه تاکنون اقتصاد مقاومتی جدی گرفته نشده که ضرورت دارد با تکیه‌بر مردم و اجرای سیاست‌های مقاومتی مشکلات اقتصادی را حل کرد و برنامه‌ها را به سمت تولید، اشتغال و اجرای اقتصاد مقاومتی برد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات