امام جمعه دیر گفت: بحث مبارزه با قاچاق حرف حقی است اما این که کالای ملوانی را مصداق قاچاق بدانیم تحریف سخنان رهبری و درگیرکردن مردم با نظام و رهبری است کهگناهی نابخشودنی است.
کد خبر: ۸۹۹۲۳۰۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر با بیان این که مردم شهرستان دیر همواره در صحنه‌های مختلف نظام حضور فعالی داشته‌اند، اظهار داشت: باید قدر این ملت رشید، آگاه، فهیم و با بصیرت و انقلابی را بدانیم و در عمل نشان دهیم که به فکر حل مشکلات آنها هستیم.

وی افزود: اگر مردم به این تفکر برسند که مسوولان در مواقعی که خود به حضور آنها نیاز دارند به مشکلاتشان رسیدگی می‌کنند موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام می‌شود.

امام جمعه دیر با انتقاد از تعطیلی دوباره کالای ملوانی بیان کرد: اگر واقعا مسئله ته‌لنجی قاچاق بود چرا در حد فاصل دی ماه تا بهمن ماه گمرکات استان باز شد.

وی با بیان این که مسوولین به جای تأکید بر لزوم اجرایی‌شدن مصوبه دولت درباره ته‌لنجی به مرکز کشور بروند و پیگیر مشکل مردم باشند،گفت: آقایانی که در تهران در اتاق‌های دربسته نشسته و این آیین نامه را تصویب کرده اند یقیناً مشکل معیشتی ندارند و وضعشان از مردم ما بهتر است .

 حسینی اضافه کرد:کسانی که خود مشکل معیشتی ندارند چگونه این تصمیمات را برای مردم مرزنشین که زندگی و درآمدشان روزانه است، می‌گیرند.

خطیب جمعه دیر عنوان کرد:استاندار بوشهر نباید فقط مجری باشد بلکه انعکاس دغدغه و مشکلات مردم به مقامات بالاتر را در دستور کار قرار دهد چون این ما هستیم که از نزدیک با مردم زندگی می کنیم و مشکلات آنها را می‌بینیم.

وی افزود: بحث مبارزه با قاچاق حرف حقی است اما این که کالای ملوانی را مصداق قاچاق بدانیم تحریف سخنان رهبری و درگیرکردن مردم با نظام و رهبری است که گناهی نابخشودنی است.

امام جمعه دیر درباره واگذاری جایگاه‌های سوخت بندر دیر به بخش خصوصی اظهار کرد: این که دو جایگاه سوخت به یک نفر واگذار شود خطرناک است و در صورت بروز مشکل برای ایشان هر دو جایگاه تعطیل می‌شود .

وی  با تأکید بر لزوم تأمین امنیت شغلی  کارکنان این جایگاه‌ها افزود: ضمن استفاده از این نیروها باید طبق مصوبه قانونی کار با آنان رفتار شود تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

امام جمعه دیر در رابطه با روز امور تربیتی عنوان کرد: مربیان پرورشی چه در سال‌های اول انقلاب، دوران دفاع مقدس و زمان کنونی در تربیت نسلی انقلابی، نقش کلیدی بر عهده داشته‌اند.

حسینی بیان کرد: حضور پرشور مردم شهرستان دیر در یادواره شهدای شهرستان نشانه پایبندی آنها به ارزش‌ها و قدردانی از شهیدان است که امنیت و استقلال را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

وی با تسلیت شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیجی در درگیری‌های اخیر در تهران و محکومیت این اقدام گفت: از قوه قضاییه می‌خواهیم که  اشد مجازات را برای این داعشی‌های وطنی در نظر بگیرد و نباید این مسئله را فراموش کرد که دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها از هر فرصتی برای ناامن کردن کشور استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات