در سالروز عملیات خیبر سپاه حضرت عباس (ع) بیانیه‌ای صادر نمود:عملیات مجاهدانه‌ی خیبر که از نقاط عطف هشت ساله‌ی دوران دفاع مقدس ملت ایران است در برابر قدرت‌های جهانی سلطه گر و پشتیبان رژیم بعثی صدام، در سوم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ با هدف دستیابی به جاده بصره - العماره و تصرف جزایر شمالی و جنوبی مجنون انجام شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۳۰۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

بیانیه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به مناسبت سالگرد عملیات خیبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، روابط عمومی سپاه حضرت عباس علیه السلام، ضمن عرض تسلیت سانحه‌ی هوایی اخیر و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز و ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده‌های داغدار آن‌ها و تسلیت حادثه‌ی اخیر خیابان پاسداران تهران و تبریک شهادت دلاورمردان نیروی انتظامی و بسیج فرا رسیدن سالگرد عملیات غرور آفرین خیبر را گرامی داشته و از مردم فهیم و شهید پرور اردبیل جهت شرکت در یادواره شهدای عملیات‌های بدر و خیبر، شهدای شمالغرب و مدافعان حرم دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌ی شهدا وظیفه‌ی همگانی و افتخاری ارزشمند است و قطعا شهیدان پیروان عملی مکتب حسین علیه السلام و قافله سالار کربلای ایران هستند.

مجلس گرامیداشت شهدا آیین عزاداری نیست بلکه بازسازی خاطرات عزت آفرین و بازخوانی عظمت، شجاعت، شهامت و هیبت نظام اسلامی مبتنی بر دین است و استقامت و وحدت مهمترین پیام شهدای دفاع مقدس است.

عملیات مجاهدانه‌ی خیبر که از نقاط عطف هشت ساله‌ی دوران دفاع مقدس ملت ایران است در برابر قدرت‌های جهانی سلطه گر و پشتیبان رژیم بعثی صدام، در سوم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ با هدف دستیابی به جاده بصره - العماره و تصرف جزایر شمالی و جنوبی مجنون انجام شد.

این عملیات به گونه‌ای نخستین گام رزمندگان اسلام در اجرای راهبرد عملیات آبی - خاکی در جنگ تحمیلی بود و منجر به تضعیف روحیه و اراده دشمن بعثی و تقویت روحیه رزمندگان در اجرای عملیات‌های بزرگ، موفق و راهبردی، چون کربلای ۵ و والفجر ۸ شد.

امروز هم نقش آفرینی‌های سرنوشت ساز رزمندگان عاشورایی سپاه حضرت عباس علیه السلام در عرصه‌های مقاومت اسلامی منطقه و مرز‌های شمالغرب در برابر جنگ‌های نیابتی و فتنه‌ی تروریسم تکفیری در عراق و سوریه و یمن و ناکام گذاشتن دشمنان اسلام در مهار انقلاب اسلامی بر جاری بودن فرهنگ دفاع مقدس و روح فداکاری و حماسه آفرینی رزمندگان عاشورایی سپاه استان در منطقه به ویژه جبهه‌ی مقاومت اسلامی و مرز‌های شمالغرب کشور دلالت دارد.

امید است در روز‌هایی که ایران اسلامی در اندوه شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها عزادار می‌باشد مردم شهید پرور استان اردبیل با تاسی به آرمان‌های شهدا و مکتب تشیع سعادتمند و پیروز بوده و با شرکت حماسی خود در یادواره‌ی بزرگ عملیات‌های بدر و خیبر، شهدای شمالغرب و مدافعان حرم بار دیگر عزم راسخ خود را ثابت و دشمنان اسلام را مایوس نمایند
.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
روابط عمومی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل

ارسال نظرات
آخرین اخبار