خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز گفت: یکی از خطرات اصلی که انقلاب اسلامی ما را به صورت جدی تهدید می‌کند ارتجاع از اهداف این انقلاب بزرگ است که این مسئله بدان معنا است که برخی‌ از مسئولان کشور زندگی اشرافی و شاهزادگی داشته باشند و نسبت به قشر محروم جامعه بی‌تفاوت
کد خبر: ۸۹۹۲۳۰۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

 حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی امروز در خطبه‌های نمازجمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی مطالبی را در این زمینه بیان کرد.

وی در ادامه سخنان خود در نمازجمعه اهواز به برخی از مشکلات استان خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان کشور در همه قوا بدانند که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد.

 امام جمعه موقت اهواز در همین ارتباط تصریح کرد: مسئولان باید با حل مشکل واحد‌های تولیدی و با انتخاب مدیران سالم و کوشا، حقوق قشر محروم کارگران در استان خوزستان را رعایت کنند.

وی با یادآوری برخی از مشکلات شرکت گروه ملی فولاد، به حضور کارگران و پرسنل شرکت گروه ملی فولاد در نماز جمعه اشاره کرد و خطاب به مسئولان کشور در دولت، قوه قضاییه و نمایندگان مجلس گفت: مشکلات را باید خودمان با تدبیر حل کنیم تا تبدیل به زخمی نشود که مگس بر روی آن بنشیند.

امام جمعه موقت اهواز خطر نفوذی‌ها در داخل کشور جدی دانست و با بیان اینکه ما به غیر از نفوذی‌ها، افرادی را داریم که به دلیل استحاله شدن و برج‌نشین‌شدن، دیگر درد محرومان را حس نمی‌کنند. عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در رهنمودهای اخیر خود فرمودند ما پیشرفت بسیاری داشته‌ایم اما در بحث عدالت لنگ می‌زنیم.

وی با تاکید بر این نکته که مسئولان باید این فرمایش رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود بدانند، خاطرنشان کرد: بر اساس بیانات ارزشمند ولی امر مسلمین یکی از خطرات اصلی که انقلاب اسلامی ما را به صورت جدی تهدید می‌کند ارتجاع از اهداف این انقلاب بزرگ است.

حاجتی در ادامه سخنان خود در نمازجمعه اهواز به بیان معنی ارتجاع از اهداف انقلاب پرداخت و گفت: این مسئله بدان معنا است که برخی‌ از مسئولان کشور زندگی اشرافی و شاهزادگی داشته باشند و نسبت به قشر محروم جامعه بی‌تفاوت باشند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها شهادت مظلومانه نیروهای انتظامی و بسیج در غائله دراویش در خیابان پاسداران تهران را تسلیت گفت و در همیت ارتباط بیان کرد: جمع ‌کردن ارازل و اوباش کار 10 دقیقه بود اما نظام اسلامی با آنها مدارا کرد و پس از هنجارشکنی کار آنها یکسره کرد.

امام جمعه موقت اهواز در همین ارتباط توضیح داد: اگر کسی فکر کند این افراد بدون چراغ سبز و خط دهی بعضی‌ها به میدان آمدند و این غائله را به وجود آوردند تحلیل درست و کامل نیست.

وی عنوان کرد: ما در این غائله چند شهید تقدیم کردیم که خداوند بر درجاتشان بیفزاید ولی برخی‌های بدانند ملت ما ذره‌ای از ارزش‌های خود دست برنمی‌دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها