خبرهای داغ:

اردوی فرهنگی رزمی ولایت درآبادان برگزار شد

کد خبر: ۸۹۹۲۳۲۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز از آبادان رزمایش بزرگ فرهنگی رزمی در محل رزمایش های آبادان باحضور تعداد کثیری از بسیجان به مدت سه روز درمحل بیمارستان صحرایی علی بن ابی طالب برگزار گردید.

 

این اردو که گردان هایی ازبسیجیان بعد از آموزش های نظامی آمادگی جسمانی وکلاس های فنون رزم نوین ، آماده برای رزمایش شدند. دراین قسمت از رزمایش گردانها اقدام به شناسایی جنگ افزار ها، انواع تاکتیک های نظامی وروش های جنگ تن به تن وگروهی شدند. همچنین درمراحل رزمایش اقدام به شناسایی دشمن فرضی واقدامات لازم عیله او نمودند و در روز دوم اقدام به مقابله با دشمن فرضی واستفاده از سلاح های سبک ونیمه سنگین نمودند.

در این رزمایش بزرگ حاج آقای جلالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آبادان در جمع بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش، ضمن تاکید جدی بر تداوم و گسترش چنین برنامه هایی فرمودند: همین بسیجیان و مدافعان حرم هستید که این نظام اسلامی و انقلاب نگاه داشته اید، و شما بسیجیان باید با توکل به خدا و اراده پولادین و قوی کردن روحیه ی اعتقادی خود به جنگ دشمن بروید، زیرا کسی که معتقد باشد هرگز از دشمن هراسی ندارد و در مقابل دشمن، خودش را آماده می کند.

لازم به ذکر است این رزمایش باحضور سردارشاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان برگزارشد و ایشان شخصا از گردانها ومحل رزمایش بازدید کردند.ودرجمع بسیجیان وپاسداران به سخنرانی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار