راه اندازی کمپین نه! به ترقه و فشفشه و صرف هزینه آن برای مدرسه سازی و کمک به زلزله زدگان

خبرگزاری بسیج: کمتر از یک ماه مانده به نوروز سال 97، صدای انفجار های نارنجک ، ترقه و فشفشه در کوچه و خیابان های شهر، زنگ خطر وقوع حوادث و خطرات چهارشنبه سوزی آخر سال را به صدا در آورده است.
کد خبر: ۸۹۹۲۳۲۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ این روزها در اکثر محله ها و کوچه ها صدای انفجارهای مهیب نارنجک، ترقه و فشفشه علاوه بر اینکه آرامش و آسایش مردم را سلب کرده است، سرمایه های هنگفتی را هم در عرض چند دقیقه دود کرده و به هوا می فرستد.

 در همین حال مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران پیامی از پرویز پرستویی هنرمند پیشکسوت و مطرح کشور را با این شعار منتشر کرده است که : «به‌  جای ترقه بازی مدرسه سازی» پرستویی در ادامه پیام خود آورده است: هزینه ترقه و مواد منفجره را که خطرناکند جمع آوری کنیم و مدرسه ای به یاد آتش نشانانی که جان خود را فدای خاموش کردن آتش کردند تاهم وطنی آسیب نبیند نماییم.

 هموطنان دیگری کمپین هایی راه اندازی کرده اند که در این روز های پایانی سال به جای خرید ترقه و فشفشه برای چهارشنبه سوری، پول آن را برای بچه های زلزله زده و کسانی که هیچ ندارند هزینه نمائید. با این کار آنان خوشحال و خداوند تبارک و تعالی نیز از شما و کارتان راضی خواهد شد و برگ زرینی در پرونده اعمال تان ذخیره آخرت خواهد شد.

نویسنده : علی اشرف خانلری

ارسال نظرات