جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) در اردکان:

حضور مردم در دفاع از رهبری و آرمان های انقلاب مایه افتخار است/ نسل جوان امروز ما از رویش های خون شهداء هستند

جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (علیه السلام) با اشاره به گذشت یک اربعین از انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در دفاع از رهبری و آرمان های انقلاب مایه افتخار است.
کد خبر: ۸۹۹۲۳۴۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان،سردار حمید اباذری در سیزدهمین یادواره سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده و شهدای محله مزرعه سیف اردکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: ما بر این باور و اعتقاد هستیم که شهداء زنده هستند و قطعاً در این برنامه های نورانی نیز حضور دارند.
وی از حضور فعال و گسترده مردم شهرستان اردکان در دفاع از انقلاب و آرمان های رهبری و حضور در برنامه های بزرگداشت شهداء تقدیر و تشکر کرد و افزود: بعد از گذشت یک اربعین از انقلاب اسلامی، این حضور در پای رهبر و انقلاب مایه افتخار است.
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنده شاهد و روایتگر دوران دفاع مقدس هستم و باور دارم که اگر خداوند اراده کند ملتی را که توسل و توکل کرده است را یاری خواهد کرد.
وی در ادامه سخنان خود از آرمان های بزرگ، داشتن رهبر بزرگ،ملت بزرگ و دشمن بزرگ به عنوان عوامل پیروزی نام برد و اظهار داشت: ما برای نان و شکم انقلاب نکردیم. حکومت دینی باید به مسائل اقتصادی مردم بپردازد و اگر کارگزاران نظام درست عمل کنند اسلام و حکومت دینی برای همه دنیا کافیست. اینکه امروز در هرجایی که مظلومی باشد ما هم حضور داریم از آرمان های انقلاب است.
سردار اباذری با اشاره به وجود رهبری الهی در رأس حرکت انقلاب اسلامی ایران گفت: خداوند به این انقلاب رهبری را عنایت کرد که در تاریخ بی بدیل است. دنیا در مقابل عظمت حضرت امام (ره) زانو زد. پس از ارتحال ایشان نیز مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را در اقیانوس پرتلاطم حوادث گوناگون هدایت کرد. کار رهبر معظم انقلاب بسیار سختر از حضرت امام (ره) است. دشمنان ما هم به ناچار و از روی غیض از آنها تعریف می کنند.
وی افزود: ملت بزرگ ما دشمن بزرگ هم دارد. امروز، آمریکا به عنوان بزرگترین دشمن خدا در دنیاست. این دشمن در مقابل ملت ایران ایستاده است. ما در دوران دفاع مقدس در مقابل صدام قرار نداشتیم بلکه در مقابل آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش ایستادگی کردیم.
این یادگار دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهادت مقامی است که مجانی به کسی نمی دهند و به تعبیری باید اول شهید بشوی تا شهید شوی. مجلس شهداء مجلس ماتم و عزا نیست بلکه مجلس شور، افتخار و حماسه است. هر شهیدی به زمین خورد خون او هزاران رویش ایجاد کرد و یکی از این رویش ها جوانان و نوجوانان امروز هستند که در سوریه و عراق در مقابل دشمن ایستاده اند.
وی گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان حضور داشتند امروز هم این قشر از جامعه پای انقلاب ایستاده اند. شهدای ما خاک میهن را آزاد کردند اما هدف آنها خاک نبود بلکه هدفشان اسلام بود.
سردار اباذری با اشاره به توان و قدرت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز دشمن از دست ما خیلی عصبانی است. آنها اعتراف می کنند که ایران اسلامی، امروز برترین قدرت در منطقه است. امروز ما به برکت توانایی جوانان کشورمان به عنوان چهارمین قدرت موشکی جهان تبدیل شده ایم و در زمینه تنوع و برد موشک ها نیز یکی از قدرت های بی بدیل در دنیا هستیم. آمریکا اعلام کرده است که با این پیشرفت ها، ایران می تواند مرزهای آمریکا را هدف قرار دهد.
وی افزود: ما امروز جزو رتبه اول رشد علمی در منطقه و رتبه شانزدهم در دنیا هستیم. ما امروز جزو چهار کشور تأثیرگذار در معادلات بین المللی هستیم. ایران به عنوان دومین قدرت سایبری در دنیا مطرح است. ما هشتمین کشور در باشگاه فضایی دنیا هستیم که ان شاالله تا دو سال آینده اولین فضانورد ایرانی با موشک و فضا پیمای صد درصد ایرانی به فضا فرستاده خواهد شد.
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران علیرغم عقب افتادگی در بخش اقتصادی به عنوان هجدهیم قدرت اقتصاد جهانی محسوب می شود.
وی گفت: دلیل اصلی دشمنی غرب با جمهوری اسلامی ایران این است که حکومتی با تفکر دینی در مقابل تفکر خبیث آنها قد علم کرده است و آن را برای خود خطرناک می دانند. علیرغم تلاش دشمن برای تخریب چهره حکومت اسلامی شاهد رشد و پیشرفت روز به روز آن هستیم. آنا برای اینکه اسلام را منفور کنند داعش را درست کردند اما اسلام در آمریکا و غرب در حال پیشرفت است. دشمن در حال تضعیف باورهای جوانان است.
سردار اباذری در پایان گفت: اگر جوانان ما به امام، راه و انقلاب ایمان داشته باشد شکست ناپذیر است.انقلاب اسلامی برای همه مستضعفین امید ایجاد کرد که می توان در برابر استکبار ایستاد. جبهه کفر از عظمت انقلاب ترسیده است و تا زمانی که ما پشت سر رهبرمان باشیم این مملکت آسیبی نخواهد دید.
ارسال نظرات