رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: شبکه های ماهواره ای با ارائه و نمایش تصویرهای مستهجن و مبتذل و خلاف عفت عمومی یکی از عوامل ترویج فساد و بی بند و باری در جامعه هستند
کد خبر: ۸۹۹۲۳۶۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

حجت الاسلام علی بامری در گفتگو با خبرنگار بسیج از سرباز اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان موثرترین و بزرگترین ابزار‌های انتقال پیام در تاثیر گذاری و شکل دهی سبک زندگی در خانواده‌ها  و احیای امر به معروف ونهی از منکر جایگاه ویژه‌ای دارند که متاسفانه این شکل دهی شبکه‌های ماهواره‌ای اثرات مخرب زیادی در خانواده‌های ایرانی به وجود اورده است.

این کارشناس مسائل دینی ادامه داد: یکی ازتاثیرات مهم و مخرب ماهواره که بر هیچ کس هم پوشیده نیست سست شدن بنیان خانواده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز از دیگر اثرات مخرب ماهواره بر زندگی را حیا زدایی خواند و بیان کرد: حیازدایی یک منکر و  از دیگر پیامد‌های شوم ماهواره است که در آن بیشتر جنس زن مورد هجوم قرار می‌گیرد و دشمنان قصد دارن با از بین بردن پرده حیا در خانواده‌ها به کانون خانواده ایرانی ضربه وارد کنند.

وی گفت::شبکه‌های ماهواره‌ای که با بودجه‌های کلان از سوی تهیه کنندگان غربی حمایت می‌شود قصدی جز فرو پاشی خانواده‌های ایرانی را ندارند.

بامری با بیان اینکه باید خطرات ماهواره برای خانواده‌ها اسیب شناسی و بازگو شود، گفت: خانواده‌ها با بی اطلاعی و نداشتن آگاهی لازم از وجود آسیب‌های مخرب ماهواره در بین اعضای خانواده آینده فرزندان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره می‌کوشند تا برای رسیدن به اهداف خود فرهنگ غرب را در بین خانواده‌ها و جوانان ایرانی ترویج دهند، ادامه داد: در این میان خانواده هاخصوصا جوانان باید هوشیار باشند و در جهت حفظ بنیان خانواده و خنثی کردن توطئه‌های آنان اقدام کنند.

این کارشناس مسائل دینی در پایان تصریح کرد: باید شرایط برچیدن این دشمن خانواده از جامعه برچیده شود تا بنیان خانواده‌ها در آرامش و امنیت روانی حفظ شود و این مهم جز با همکاری خود خانواده‌ها در جامعه اتفاق نمی‌افتد.
ارسال نظرات