مردم شمیل چشم انتظار افتتاح پمپ بنزین/پروژه ای که چهار سال از کلنگ زنی آن می گذرد

رئیس شورای روستای شمیل گفت: در حال حاضر چهار سال است که از کلنگ زنی پمپ بنزین شمیل می گذرد ولی هنوز راه اندازی نشده است.
کد خبر: ۸۹۹۲۳۹۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛صفدر امیری رئیس شورای روستای شمیل در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد اظهار کرد: این پمپ بنزین چهار سال است که کنگ زنی شده و ساختمان آن هم آماده است ولی به دلیل مشکل برق هنوز راه اندازی نشده است.


امیری افزود:  شمیل یک روستای پر جمعیت است و در مسیر جاده ای شهر فارغان احمدی واقع شده است و تردد رانندگان از این جاده زیاد است.


وی بیان کرد: با توجه به اینکه شمیل جائین بخوان تیدر از مکان های گردشگری می باشند و مسافران برای رفتن به این مناطق از همین جاده عبور می کنند این پمپ بنزین لازم است که راه اندازی شود تا رانندگان دچار مشکل نشوند.


رئیس شورای شمیل تصریح کرد: طی جلسه ای که با بخشدار و رئیس شورای شهر فارغان گرفتیم از سرمایه گذار علت توقف پروژه را جویا شدیم که علت اصلی تعطیلی پروژه بی توجهی سرمایه گذار نسبت به نضارت نظام مهندسی بر ساخت پمپ بنزین و ندادن پایان کار توسط نظام مهندسی عنوان شد.


امیری افزود: با پیگیری های انجام شده و بررسی ساختمان توسط مهندس ناظر و تائید و دادن پایان کار اداره برق هم ملزم به همکاری شده است و امیدواریم که تا پایان اسفند امسال این پمپ بنزین راه اندازی شود.


وی با اشاره به دیگر مشکلات روستای شمیل از کیفیت آب شرب این روستا گله داشتند که با وجود دو حلقه چاه ولی آب به دلیل خشکسالی های زیاد شور شده و مردم در معرض بیماری های کلیوی قرار داردند با وجود این آب شور و باید برای حل مشکل یک حلقه چاه دیگر در منطقه حفر شود.


رئیس شورای شمیل عنوان کرد: در شمیل به دلیل عبور جاده اصلی که به فاغان و احمدی می رود ازبین این روستا می گذرد تصادفات زیاد است و امسال ما حدود هشت تصادف که دو تای از انتها منجر به فوت شده است داشتیم و در این مسیر دستانداز استانداردی وجود ندارد.


امیری افزود: شهرک شمیل دو سال است که حدود ۱۰۰ خانوار در انجا ساکن هستند ولی هنوز خیابان های ان اسفالت نشده است و مردم هر روزر از گرد و خاک شکایت دارند و سیم های برق شمیل قدیم نیز فرسوده است که با پیگیری های انجام شده مسئولین مربوطه گفتند ما در بودجه ۹۷ هیچ اعتباری برای آن در نظر نگرفته ایم.


وی از عدم اینترنت در شمیل خبر داد و افزود: مردم شمیل از نعمت اینترنت محروم هستند و سرعت اینترنت اینجا خیلی پایین است و مردم از این موضوع گله مند هستند.

ارسال نظرات