دومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران توسط واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و شهرداری ساری و نکا سوم و چهارم اسفند در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۳۹۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان  با خوانش آرای داوران متشکل از محمود صابری، مهدی روحی و صمد رحیمی به پایان رسید.

در این محفل که جمعه‌شب با حضور گروه‌های شرکت کننده، مسؤولان فرهنگی هنری و علاقه‌مندان برپا شد، سینا دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران با تاکید بر جایگاه مقدس و کلیدی مسجد از صدر اسلام تا کنون، نمایش قابل اجرا در مسجد را کاری مهم و ارجمند برشمرد که می‌تواند در شکل گرفتن تمدن اسلامی یکی از فعالیت‌های اثرگذار باشد.

در ادامه، این برنامه با اجرای نمایش «حکایتی دیگر» کاری از قاسم رجبی و علی عظیمی و اجرای گروه سرود «رهروان ولایت» به سرپرستی یوسف یونسی پی گرفته شد.


در بخش پایانی اختتامیه دومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد مازندران، صمد رحیمی به نمایندگی از هیأت داوران به خوانش بیانیه و آرا داوران بدین شرح پرداخت:

تقدیر بخش جنبی جشنواره از کارگردانان:

نظام نجف پور  «روبه»
میلاد مسعودی «کفش»

بازیگری زن:

تقدیر گروهی از بازیگران زن نمایش «تعزیه‌ای برای زنان»

بازیگری مرد:

تقدیر از بازیگران:
سیدمحمد موسوی «فریاد سبز»
علی ربیحاوی‌پور «آختن»
محمد طالبی «غربت قریب»
مجید بالویی( بازیگر نوجوان)«غربت قریب»

و بازیگر برگزیده مرد:
محمدجواد رحمانی «زنگار»


جایزه نویسندگی:

با احترام به آثار مکتوب نویسندگان ملی جشنواره،

تقدیر از  رویا افضلی «بازی سرنوشت»

و جایزه برگزیده نویسندگی:

مهیار هزار جریبی «تعزیه‌ای برای زنان»

جایزه کارگردانی:

تقدیر از کارگردانان:
سحر محسنی « آختن»
سارا یزدانی « تعزیه‌ای برای زنان»

جایزه برگزیده کارگردانی:
محمدجواد رحمانی « زنگار»

و معرفی چند نمایش به دبیرخانه سراسری سیزدهمین جشنواره تئاتر مسجد جهت بررسی و اجرای عموم در هفته هنر انقلاب و در صورت تایید حضور در جشنواره کشوری.

غربت قریب « محمد طالبی»
بازی سرنوشت «رویا افضلی»
تعزیه‌ای برای زنان «سارا یزدانی»
زنگار «محمدجواد رحمانی»

دومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران توسط واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و شهرداری ساری و نکا سوم و چهارم اسفند در ساری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها