خبرهای داغ:
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب گفت: جنگ نرم ظرافت، حساسیت و خطرات بیشتری از جنگ سخت دارد بنابراین برگزاری نمایشگاه‌های کتاب برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی دشمنان ضرورت دارد.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۳۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۲
برگزاری نمایشگاه‌های کتاب گامی در مقابله با تهاجم فرهنگی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم اظهار کرد: در حال حاضر که دشمن شبیخون، غارت و جنگ فرهنگی به راه انداخته است، انجام هر گونه فعالیت‌های فرهنگی از جمله برپایی نمایشگاه‌های کتاب ضروری است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و همواره در طول این سال‌ها، رویارویی تنگاتنگی با آمریکا و استکبار داشته‌ایم و خوشبختانه همواره در جنگ‌های سخت پیروزی شده‌ایم.

وی ادامه داد: دشمنان در همه توطئه‌ها و جنگ‌های سختی که علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند حتی کوچکترین پیروزی هم دست نیافتند، اما جنگ نرم ظرافت، حساسیت و خطرات بیشتری از جنگ سخت دارد بنابر این برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و هرگونه فعالیت فرهنگی دیگر برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی دشمنان ضرورت دارد.

احمدی گفت: همه مردم جامعه باید خود را به سلاح علم مجهز کنند تا بتوانند در جنگ نفس‌گیر فرهنگی از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها