در اخرین ماه 96 و در جلسه شورای اداری استانداری مازندران معاونین سیاسی و امور خانواده استاندار معارفه شدند
کد خبر: ۸۹۹۲۴۶۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به دلیل سخت‌گیری‌های استاندار در ارتباط با حضور به موقع مدیران در جلسات استانداری، برخی از مدیران که با چند دقیقه تاخیر خودشان را به ساختمان استانداری مازندران رسانده بودند با عجله پله‌های چهارطبقه استانداری را برای حضور به موقع جلسه شورای اداری استانداری مازندران طی کردند.


جلسه شواری اداری استان مازندران با حضور چشمگیر مدیران و مسؤولان استان برگزار شد.


با توجه به اینکه سقف جلسات حدود 1.5 ساعت تعیین شده است ولی صحبت‌های طولانی مدت استاندار در سه آیتم باعث طولانی شدن جلسه شد.


فرماندار ساری که جلسات شورای اداری ساری کمتر دیده می‌شد، در جلسه امروز شورای اداری در نزدیکی‌ها میز استاندار مازندران جا گرفت.


حضور سمیه قاسمی‌طوسی فرزند سردار شهید طوسی و استاد دانشگاه  هم در جلسه شورای اداری غیرمنتظره به نظر می‌رسید، صندلی معاون سیاسی استاندار مازندران در جلسه امروز شورای اداری مازندران خالی بود.


عبدالله رضیان  نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوده، جویبار، سودکوه شمالی و شهرستان این بار به عنوان رئیس مجمع نمایندگان مازندرن به جلسه شورای اداری مازندران دعوت شد، به همین دلیل مطالبی را  مطرح کرد به صورت استانی بوده و تلاش داشت مشکلات همه استان را بیان کند و کمتر به صورت اختصاصی درباره حوزه انتخابیه خویش صحبت به میان آورد.


تسلیت شهادت پرسنل نیروی انتظامی و بسیجیان در کوی پاسداران تهران، حضور پرشکوه مردم مازندران در تشییع شهدای گمنام و عرض تسلیت بابت درگذشت پدر شهیدان عبوری از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه شورای اداری مازندران بود.


اهدا لوح سپاس فرمانده انتظامی کشور به استاندار مازندران و اهدای آن توسط فرمانده انتظامی مازندران از دیگر برنامه‌های شورای اداری مازندران بود.


استاندار پس از دریافت لوح سپاس خطاب به جمع حاضر که این لوح اسکونتی (هدیه) همراه خودش نداشت.


به جهت فاصله‌ای که بین مدیران استان در جلسه شواری اداری وجود دارد، استاندار خطاب به علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران که پیگیر احداث سالن ویژه جلسات استانداری باشد.


موضوع مفقود شدن دو تن صیادان اهل جویبار هم در این جلسه توسط استاندار مطرح شد و این موضوع نشان می‌دهد که شخص اول استان در جریان همه مسائل و اتفاقات استان هست.


دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران یادداشتی در اختیار استاندار مازندران قرار داد که ظاهرا وقتی هم برای صحبت درخواست کرد که اسلامی استاندار مازندران اعلام کرد که  در این جلسه جای طرح این موضوع نیست.


معرفی معاون سیاسی امنیتی جدید و مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران از مهم‌ترین اتفاقات شورای اداری مازندران بود.


با اعلام تغییر معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل اموربانوان خبرنگاران حاضر در جلسه برای انعکاس این خبر به شدت به تکاپو افتادند.


مسؤول روابط عمومی استانداری مازندران هم بعد از انعکاس خبر تغییر مدیران توسط خبرگزاری‌ها اخبارهای تغییر مدیران را منعکس کرد.


با وجود گسترش فضای مجازی استاندار مازندران به خوبی این جریان را مدیریت کرد و در روزهای گذشته بحثی از تغییر معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل امور بانوان مطرح نبوده است.


جلسه معارفه دو مدیر در استانداری مازندران بدون حضور مدیران پیشین برگزار شد و استاندار تاکید کرد که مراسم مناسب تودیع برای دو مدیر تغییر یافته برگزار می‌کند.


اسلامی در توجیه برگزاری معارفه مدیرکل جدید امور بانوان استانداری مازندران بدون حضور مریم جمشیدی، اظهار کرد: بنده روز گذشته متوجه عدم حضور ایشان شدم.


وی اضافه کرد: خانم جمشیدی بدون اینکه استاندار را در جریان قرار دهد در سفر کربلا حضور یافت و با توجه به اینکه برنامه‌ریزی لازم انجام شده است، معارفه امروز انجام و مراسم تکریم از معاون سیاسی امنیتی سابق و مدیرکل امور بانوان برگزار می‌شود.


نگرانی در چهره علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران  به خوبی مشهود بود و کمتر در مباحث مطرح شده در جلسه مشارکت داشت، البته تقدیر استاندار و درخواست برای ساخت سالن جلسات تا حدودی در حال حاضر شبهات تغییر دیگر معاونان استاندار را برطرف می‌کند.


غیر از معارفه دو معاون استاندار، اسلامی حکم فرمانداران فریدونکنار، بهشهر، بهشهر و فرماندار شهرستان نور را در اختیارشان قرار داد.


سمیه قاسمی‌طوسی مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران و احمد حسین‌زادگان در صحبت‌های کوتاه به تشریح برنامه‌های خویش پرداختند.


اظهارات استاندار مازندران درباره رفع محرومیت از روستاهای مازندران در سال 97 مورد توجه همه حضار شرکت‌کننده در جلسه قرار گرفت.


جلسه شورای اداری مازندران با صحبت‌های پایانی استاندار مازندران و تبریک به حسین‌زادگان معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به اتمام رسید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها