راوی دفاع مقدس دریادواره شهدا پارسیان:
حجت‌ الاسلام امامی‌لنگرودی گفت:8سال دفاع مقدس برای ما دانشگاه ایثار و فداکاری بود و شهدای والامقامی را در این دانشگاه مقدس تقدیم این نظام نمودیم و حال باید در جامعه سیره و سیرت این عزیزان ترویج پیدا کند.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۷۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حجت‌الاسلام سید یوسف امامی‌لنگرودی صبح امروز در نخستین یادواره شهدا در ناو تیپ ٤١٢ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امنیت امروز ما در خلیج تا ابد فارس به برکت مجاهدت‌ها و خون شهدای نیروی دریایی است و این شهدا ادامه دهنده راه امام حسین(ع) بودند.

 

وی افزود: استکبار جهانی هر روز با طرح نقشه‌ای جدید به‌دنبال ضربه‌زدن به نظام مقدس ما است ولی با درایت‌های و دوراندیشی مقام معظم رهبری و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب شده است.

 

این راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به واسطه فداکاری و ایثار رزمندگان اسلام مقدس شد و دشمنان بدانند این را ادامه خواهد یافت و مردم شهیدپرور ما هیچ‌گاه از این انقلاب دلسرد نخواهند شد.

 

این فعال مذهبی در پایان یادآور شد: برگزاری یادواره‌های شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها این نظام را بیمه می‌کند چرا که با این فرهنگ‌سازی همیشه به یاد عظمت کار آن‌ها هستیم و هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم بیگانگان و استکبار جهانی نخواهیم رفت.

ارسال نظرات