جانشين فرماندهی ناوتيپ ٤١٢ ذوالفقار منطقه چهارم نيروی دريايی سپاه گفت: همه بدانند كسانی که لباس سبز دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را به تن دارند هر زمان و هرمكان كه امام مسلمين، فرماندهي كل قوا اشارتی كند در هر زمينه‌ای كه باشد حاضرند همچون حججی ها خلق حماسه كنند.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۸۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

عباس گیلک صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان در حاشیه نخستین یادواره شهدا در ناوتیپ ٤١٢ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برگزاری این یادواره‌ها دو ثمره مهم و عمده دارد، اولین ثمره آن این است که روحیه جهاد و شهادت و انقلابی‌گری در رزمنده‌ها بالاتر می‌رود.

 

وی افزود: دومین ثمره آن این است که به دنیا پیامی مخابره می‌کنیم و آن پیام این است، همه بدانند کسانی که لباس سبز دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را به تن دارند هر زمان و هرمکان که امام مسلمین، فرماندهی کل قوا اشارتی کند در هر زمینه‌ای که باشد حاضرند همچون حججی‌ها خلق حماسه کنند.

 

جانشین فرماندهی ناوتیپ ٤١٢ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، تصریح کرد: این نیروی ایمان و بصیرت پاسداران و بسیجیان است که دشمنان را به وحشت انداخته است و آنها جرات نگاه چپ به میهن عزیز ما را ندارند.

 

گیلک یادآور شد: ما ادامه دهنده راه امام حسین(ع)، سرباز و گوش به فرمان ولایت، از تهدیدهای توخالی دشمنان هراس نداریم و این راهی است که شهدا نشان ما دادند.

ارسال نظرات