خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: در سراسر دنیا با افراد جانی و کسانی که امنیت کشور را به خطر می اندازند برخورد سختی صورت می گیرد نه اینکه گاها با درنظر گرفتن تمهیدات خاصی سبب تشویق و ترغیب بیشتر آن ها برای مورد هجمه قراردادن امنیت مردم شوند.
کد خبر: ۸۹۹۲۵۲۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، درخصوص اتفاقات اخیر در خیابات پاسداران تهران و فرقه دراویش گنابادی و همچنین عملکردها در این خصوص اظهار کرد: ظواهر نشان می دهد که دشمنان حداکثر استفاده را از فرصت هایی که در اختیارشان قرار می گیرد، می برند.
این مسئول افزود: متاسفانه در مقابل زیرکی دشمن در مواقع اینگونه حوادث، برخی از مدیران داخلی نیز بجای مقابله با آن ها، خود ظرفیت های جدیدی را در اختیارشان قرار می دهند.
وی با اشاره به اتفاقات خیابان پاسداران تهران تصریح کرد: در تمامی کشورها از جمله آمریکا اگر راننده اتوبوسی اینچنین رفتاری داشته باشد پلیس آن کشور بلافاصله راننده خاطی را به قتل خواهد رساند ولی متاسفانه ما و برخی از دولتمردانمان برای این افراد، تنها کمیته هایی تشکیل می دهیم.
این مسئول ادامه داد: در سراسر دنیا با افراد جانی و کسانی که امنیت کشور را به خطر می اندازند برخورد سختی صورت می گیرد نه اینکه گاها با درنظر گرفتن تمهیدات خاصی سبب تشویق و ترغیب بیشتر آن ها برای مورد هجمه قراردادن امنیت مردم شوند.
معبودی تشریح کرد: اکنون جای طرح این سوال است که چگونه برای کسی که مردم عادی و شهروندان این کشور را مورد حمله قرارداده و به قتل می رساند تنها کمیته تشکیل می شود و برای این فرد حقوق شهروندی درنظر گرفته می شود حال آنکه مصدومین و فوت شدگان این حادثه از هیچ حقوق شهروندی برخوردار نیستند.
وی در پایان یادآور شد: حقوق شهروندی مصدومین و فوت شدگان این حادثه بی شک برخورد قانونی و جدی با قاتلین است که متاسفانه اینگونه نبوده و برایشان حق شهروندی خواستار هستند و در این بین تقاضای مردم و از جمله خانواده این عزیزان از مسئولان، پاسخگویی و برخورد شدید با بانیان این حادثه می باشد.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها