خبرهای داغ:
امام جمعه شال در کلاس اخلاقی که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شده بود ابراز کرد: اگر مومن می دانست خداوند در قبال سختی ها چه چیزهایی قرار است به او بدهد باکمال میل این سختی ها و رنج ها را می پذیرفت.
کد خبر: ۸۹۹۲۵۴۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز(شنبه )کلاس هفتگی اخلاقی و تربیتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی شالی امام جمعه شهرشال درحسینیه عاشقان ثارالله سپاه استان برگزار شد
دراین جلسه حجت الاسلام موسوی شالی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) بیان داشت: این بانوی بزگوار اسلام نمونه و الگوی بسیار ارزشمندی برای همه مسلمانان در همه ابعاد زندگی اعم از اجتماعی وفرهنگی است.
وی تبیین کرد: ایشان همسری فداکار و مادی مهربان برای خانواده ی خود بودند و در عین حال روش های تربیتی و سبک زندگی ایشان همچنان در طول تاریخ بهترین درس برای همه خانواده ها است.
امام جمعه شال تاکید کرد: لازم است روش و چگونگی زندگی ایشان را سرلوحه خود در زندگی فردی و اجتماعی قرار دهیم. حجت الاسلام موسوی شالی در ادامه سخنان خود با اشاره به آیات قران و روایات اظهار داشت: هیچ انسانی بدون سختی و عذاب مومن حقیقی نخواهد شد لذا مومن اگر مومن واقعی باشد میداند و درک میکند که سختی ها و رنج هایی که انسان در زندگی متحمل میشود درواقع کفاره ی گناهاانی است که انجام داده است و این را باید قدر بداند.
امام جمعه شال ادامه داد : این عذاب ها و سختی ها است که انسان را ازحیوانات متمایز می کند و به رستگاری می رساند.
وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: لذا اگر مومن میدانست خداوند در قبال سختی ها چه چیزهایی قرار است به او بدهد باکمال میل این سختی ها و رنج ها را می پذیرفت، در همین باره امام علی(ع) می فرماید : از ویژگی های متقین این است که قلب آن ها همیشه ازغم واندوه معنوی پراست.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها