جانشین مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: جشنواره زن وخانواده با استقبال بی نظیر خواهران از سراسر استان مواجه بوده است که تاکنون در محورهای مختلف آثار متعددی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۰۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، صابر طاهری کولانی جانشین مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، اظهار داشت: با وجود اینکه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره "زن و خانواده"، مخصوص خواهران خبرنگار  استان  است اما آثار متعددی در زمینه های مختلف از سوی قشرهای مختلف خواهران از سراسر استان به دبیرخانه ارسال شد که این نشان دهنده استقبال خواهران از جشنواره زن و خانواده است.

 

جانشین مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد:  علاوه بر تهیه و پخش پوستر در رسانه های مختلف استان اقدام به اطلاع رسانی گسترده کردیم که افراد مختلف از سراسر استان بتوانند در جشنواره شرکت کنند.

 

 طاهری گفت: با توجه به اینکه مهلت ارسال تا سی ام بهمن ماه بود اما بدلیل استقبال بی نظیرعلاقه مندان مهلت ارسال آثار تا چهارم اسفند ماه تمدید شد.

 

وی گفت: روز شنبه ( پنجم اسفند ماه )، آثار را به تهران ارسال خواهیم کرد که پس از داوری به سی اثر برگزیده جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

 

وی گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در دوازده محور شامل  علل و پیامدهای مبارزه با حجاب و ترویج بی حجابی، وضعیت زن ایرانی قبل وبعد از انقلاب اسلامی،اهمیت نقش زن در اجتماع، تفاوت زن در غرب وایران، اهمیت نقش زن در خانواده، زن، رسانه و خانواده، فرزند آوری، اهمیت نهاد خانواده ،عوامل موثر در تضعیف خانواده،عوامل تضعیف خانواده درغرب،الگوی سوم( زن نه غربی، نه شرقی)،سبک زندگی اسلامی در خانواده در قالب مقاله،یادداشت، گزارش، خبر، فیلم، مستند، عکس، کاریکاتور و... به آدرس ایمیل jashnvarehresaneh@gmail.com و یا به آدرس تلگرام @ jashnvarehresanehارسال کنند.

 

طاهری خاطر نشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر بصورت حضوری به آدرس سازمان بسیج رسانه استان واقع در میدان مرکزی- بلوار شهید شکری-روبروی بانک ملت نبش کوی 134-ساختمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مراجعه کنند و یا با شماره 08332390952تماس بگیرند.

ارسال نظرات