خبرهای داغ:
به همت دبیرخانه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
کارگاه آموزشی تفکر سیستمی و سازمان‌های مردم نهاد به همت دبیرخانه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۱۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کارگاه آموزشی تفکر سیستمی و سمن‌ها به همت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تدریس مهندس حسین توحیدی مقدم پژوهشگر و مدرس تفکر سیستمی دانشگاه صنعتی شریف و با حضور مسولین سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با سلامت در سایت مرکزی دانشگاه علوم پزشکی برگزارگردید.
در ابتدای این کارگاه دکتر باباخانی قائم مقام رئیس دانشگاه در امورمشارکت‌های مردمی ضمن تشکراز حضور شرکت کنندگان در این جلسه، به مولفه‌های موثر بر سلامت اشاره نمود.
قائم مقام رئیس دانشگاه در امور مشارکت‌های مردمی دانشگاه با اشاره به این که اساس کار تامین سلامت بردوش همه بخش‌های جامعه و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی است، افزود: تفکر سیستمی رویکردی برای تقویت نظام سلامت به ویژه در طراحی و ارزیابی مداخلات سلامت محور و راحل‌های مطلوبی جهت هم افزایی‌های مثبت ومتقابل و بستری مناسب برا‌ی سیاستگزاری در حوزه سلامت می‌باشد.
در پایان کارگاه شرکت کنندگان نیاز‌های آموزشی خود را به معاونت اجتماعی دانشگاه اعلام کردند تا کارگاه و جلسات آموزشی مناسب بر اساس نیاز‌های سنجی برگزارشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها