یادواره شهدا نوعی دشمن شناسی است

فرمانده سال های دوران دفاع مقدس گردان یازهرا سلام الله علیها گفت: یادواره شهدا نوعی دشمن شناسی است.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۲۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار غلامعلی حیدری، جانشین پدافند غیرعامل کشور با حضور در یادواره شهدای گردان یا زهرا سلام الله علیها تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: شما رزمندگان گردان یا زهرا سلام الله علیها رزمندگانی هستید که با شجاعت و افتخار علی رغم امکانات کم و محدود جلو دشمن را گرفتید.

سردار حیدری یادآور شد: این یادواره ها و گردهمایی ها نوعی دشمن شناسی است؛ چرا که دشمن در حال تغییر چهری خود است؛ لذا باید با شناخت دشمن و توطئه های پیچیده ی او ؛ عمل به موقع و به هنگام انجام دهیم.

جانشین پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون دائماً در حال طراحی توطئه هایی پیچیده علیه نظام اسلامی است و امروز در همین اغتشاشات اخیر هم دست دشمن مشخص است.

وی ادامه داد: دشمن تلاش دارد در نهایت با پیش بردن برنامه های خود ایران اسلامی را تجزیه کند که این توطئه هم با هوشیاری و حضور مردم خنثی شد و میوه ی آنان نارس به عمل آمد.

سردار حیدری افزود: دشمنان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمناک هستند و به همین دلیل همواره در حال نقشه کشیدن برای ضربه زدن به این اقتدار هستند.

وی هوچی گری پیرامون توان موشکی نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی را در همین راستا دانست و گفت: در شرایط گوناگون و مکرراً دشمنان ترس خود را از قدرت بازدارندگی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی  نشان داده‌اند.

ارسال نظرات