فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر مشارکت مومنانه در اقتصاد مقاومتی گفت: دنباله روی از سرمایه داران زالو صفت فاتحه انقلاب را می خواند.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۳۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شفت، سردار محمد عبدالله‌پور در یادواره سرداران و 250 شهید شهرستان شفت در مسجد جامع ولی عصر(عج) شهر شفت با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و جانباختگان سانحه هوایی اظهار کرد: فاطمه زهرا سلام الله علیها الگویی برای همه اقشار از جمله دختران و زنان جامعه است.

وی به لزوم الگوگیری از حضرت زهرا سلام الله تاکید کرد و افزود: فاطمه زهرا سلام الله درس ولایت مداری، همسر داری و فرزند داری را به ما آموخته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به انحراف زبیر در تاریخ اسلام گفت: اگر زمانی آیت الله، سردار یا رئیس جمهور و رئیس مجلسی در مقابل امام ماند نباید شک کرد چون تاریخ انحراف در ولایت مداری را به یاد دارد.

سردار عبدالله پور با اشاره به عشق و علاقه شهدای دفاع مقدس به اهل بیت علیه السلام بیان کرد: شهدای ایران عاشق زیارت عتبات و عالیات بودند و برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلاب سر از پا نمی شناختند.

وی با بیان اینکه همه شهدا مورد عنایت اهل بیت هستند گفت: شهدا از عالمی خبر داشتند که برخی از زنده ها هنوز به ماهیت آن پی نبرده اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حفظ جغرافیای ایران در دوران دفاع مقدس به همت شهدا، ایثارگران و رهنمود های امام بود گفت: شهدای دوران دفاع مقدس وقتی امام فرمان می دادند سر ها فدا میکردند و روحیه جهاد و شهادت طلبی همچنان در بین جوانان ما وجود دارد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه شهدا ناظر بر همه هستند افزود: اگر رهرو واقعی شهدا هستیم باید بی حساب و کتاب از امام زمان خود اطاعت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی نباید از ولایت مداری ما بکاهد گفت: یک شهیدی در دوران دفاع مقدس مهلتی برای اسکان در منزل استیجاری خود نداشت اما با همان شرایط به فرمان امام راهی جبهه و شهید شد و این ولایت مداری محض هست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نباید از عربده دشمن ترسید گفت: تحریم ها هیچگاه نمی تواند ایرانی انقلابی را از آرمان هایش بترساند.

سردار عبدالله پور با اشاره به گوش و جان سپردن همه جانبه شهدا به امام گفت: رهبر معظم انقلاب حدود 10 سال هست که ما را نسبت به جهاد و جنگ اقتصادی هشدار می کند و هر کسی که به خدا ایمان دارد باید در اقتصاد مقاومتی نقش ایفا کند.

وی با بیان اینکه دنباله روی از سرمایه داران زالو صفت فاتحه انقلاب را می خواند افزود: اساس انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفان هست و باید این قشر از جامعه در برابر تهدیدات اقتصادی قوی شوند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه همه فانی و در برابر شهدا و خدا مسئولین گفت: شهدا تمام و کمال در هر حوزه ای دفاع کردند و ما هم باید دست بر روی زانوی خود بگذاریم و از انقلاب دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچگاه طرفدار ایران نیست افزود: آمریکا از تلاش برای نفوذ در دولت ناکام مانده و اکنون در تلاش است تا خود را مدافع ملت معرفی کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آشوب و اغتشاش اخیر در کشور گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا از این جریانات کشته بگیرد اما مردم ثابت کردند که حسابشان با آشوب گران جدا است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه اغتشاشات اخیر گیلان با توسل به شهید نوری جمع شد گفت: در ایام اغتشاشات برای شهید بابک نوری نذر کردیم که اگر این آشوب ها تمام شوند در منزل شهید یک زیارت عاشورا بخوانیم و این دعا مستجاب شد و بار دیگر شهدا معجزه خود را به ما نشان دادند.

ارسال نظرات