خبرهای داغ:
تحلیل خطبه های نماز جمعه قزوین:
اما ساخت و ساز در هفت سنگان که در محدوده زمین های کشاورزی می باشد برکسی پوشیده نیست لذا بسیاری از مردم در گیرو دارمخالفان و موافقان مطالبات اصلی مردم به فراموشی سپرده شود
کد خبر: ۸۹۹۲۶۵۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

خبرگزاری بسیج قزوین، هفت سنگان درد کشاورزان و فریاد غریبانه نماینده ولی فقیه در رسانه ها را می توان طی دو سال شنید و همیشه سکوت دستگاه ها ی اجرایی و مسئولان قضایی همراه بوده است و یا تکذیب شده ونقش خود را در این قضیه مبرا دانسته اما هیچ گاه به صورت شفاف جهت تنویر افکار عمومی بیان نشده است.
اما ساخت و ساز در هفت سنگان که در محدوده زمین های کشاورزی می باشد برکسی پوشیده نیست لذا بسیاری از مردم در گیرو دارمخالفان و موافقان مطالبات اصلی مردم به فراموشی سپرده شود و مبارزه با فساد اقتصادی و زمین خواری با شبهات مشمول زمان گردد تا بی تفاوتی نسبت به موضوع فراهم شود.
هفت سنگان را چه کسانی برای ساختن کاخ های حرام خود تصاحب کرده اند؟ به راستی اگر در جمهوری اسلامی نتوانیم با فساد و زمین خواری مبارزه شود در کدام حکومت می توان امید به مبارزه داشت؟ مسئولانی که با شعار برابری و برادری روی کارآمدند و برای هر صندلی ریاست آنها یک کربلا را ملت با جانفشانی برپا کرده است.

کشاورزانی که برای ساختن یک اتاق کوچک یا آلونک توسط همین دستگاه ها بازخواست می شوند چگونه به خود اجازه می دهند زمین کشاورزی را که غذای مسلمانان را تامین می کند برای ساختن کاخ های حرام و لقمه های حرام تغییر کاربری یابد.
در این ماجرا سه نکته وجود دارد! یا نماینده ولی فقیه به دنبال متهم کردن مسئولین برای تسویه حساب سیاسی بوده! در مورد دیگر مسئولین و نهادهای دخیل از هرگونه عیب مبرا هستند و جز تهمت چیزی دیگر نیست که سکوت کرده اند.
اما با شناختی که از نماینده ولی فقیه به عنوان مفسر قران وجود دارد تمام سخنرانی ها و خطبه های خود را منبعث از قرآن بوده و حق را همیشه عریان بیان کرده است! در مورد دیگر عدم پاسخگویی و شفاف سازی توسط مسئولان و نهادی دخیل در این موضوع شبهاتی را مطرح کرده که برای مردم لا ینحل باقی مانده است.
تغییر کاربری برای کشاورزان در حد ساختن یک توالت هم با واکنش تند و به اصطلاح قاطعانه نهادهای مسئول مواجه شده که دوگانگی و تبعیض در برخورد ها بزرگترین ضربه به دین،انقلاب و اعتماد مردم به مسئولان زده است.
برخی با شانتاژ و قیافه حق به جانب می گویند: که نمازجمعه جای این حرف ها نیست! نمازجمعه ای خوب است که هیچ تعارضی با فساد و زمین خواری دانه درشت ها نداشته باشد تا به به گویان نماینده ولی فقیه را با الفاظ درست و سالوسی مورد عنایت خویش قراردهند.
اما نماینده ولی فقیه می داند که هیچ چیز شیرین تر از تنهایی و غربت علی برای عدالت نبود! برای چند روز زندگی دنیا سازش با فساد و چشم بستن بر روی بی عدالتی جز اتش جهنم چیزی به همراه ندارد.بل لقمه های حرام نمی توان جامعه ای پاک ساخت.اگر امروز برخی از جوانان نسبت به عملکردها انتقاد جدی دارند جز عیب ناشی از بی عدالتی و فساد حاکم بر دستگاه ها و نهادها چیز دیگری نیست و گرنه هیچ کس با انقلاب ،اسلام و جمهوری اسلامی مشکلی ندارد.
مردم جان می دهند تا امنیت را در همه حوزه ها نگه دارند اما عده ای در پوشش این امنیت برای خود حیاط خلوت درست کرده و گوششان به هیچ احدی بدهکار نیست. نماینده ولی فقیه که حق را می گوید تنها نیست.بارها اعلام کردند که اطلاعات کافی در این زمینه دارند و بدون سند چیزی را بیان نمی کند.

1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها