خبرهای داغ:
استاندار قم گفت: ضرورت دارد تکمیل ساختمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد و دستگاه‌های مسؤول، تمام ظرفیت مادی و معنوی خود را در به سرانجام رسیدن در موعد مقرر موزه به‌کار گیرند.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۹۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
تسریع در عملیات احداث موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمهدی صادقی در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که در محل استانداری صورت گرفت، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و هر آنچه که در راستای منویات مقام معظم رهبری و احیاء و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های برآمده از فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس در جامعه انجام می‌شود، نویدبخش عزتی بزرگ و اقدامی ماجور نزد پروردگار متعال است.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، با تجلیل از حضور قدرشناسانه مردم ولایتمدار و شهیدپرور قم و عزاداران فاطمی (س) در مراسم تشییع ۶ شهید گمنام دفاع مقدس تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه حفظ ارزش‌های معنوی و الهی حماسه دفاع مقدس، بار دیگر بصیرت مردم و استحکام استوانه‌های نظام اسلامی در برابر هرگونه دسیسه دشمنان را به خوبی نشان داد.

وی همچنین با اشاره به افتتاح اخیر ۱۰ موزه دفاع مقدس در استان‌های کشور تاکید کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم به لحاظ محتوایی و برخورداری از گنجینه عظیم انقلاب و سال‌های حماسه و ایثار، قطعا جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور خواهد داشت.

رئیس هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم افزود: ضرورت دارد تکمیل ساختمان موزه با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرد و دستگاه‌های مسؤول، تمام ظرفیت مادی و معنوی خود را در به سرانجام رسیدن در موعد مقرر موزه به‌کار گیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در این دیدار گزارشی از برگزاری جلسه هماهنگی ستاد تشییع و تدفین ۶ شهید گمنام در دانشگاه‌های علوم پزشکی، باقرالعلوم (ع)، مرکز آموزش پاسداری علویون و مجتمع صنعتی شهدای بعثت وزارت دفاع و نیز تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد در استانداری قم، ارائه کرد.

وی همچنین روند اجرایی احداث موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم را نیز تشریح کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها