خبرهای داغ:
معاون ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خبر داد

چاپ ۲۰۰ عنوان کتاب در ۵ سال اخیر/ نیازسنجی از جامعه عامل تولید آثار فاخر است

معاون ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب در ۵ سال اخیر توسط این نهاد به چاپ رسیده‌است، گفت: ۶۰ عنوان ازاین تعداد مربوط به سال ۹۶ است.
کد خبر: ۸۹۹۲۶۹۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
چاپ ۲۰۰ عنوان کتاب در ۵ سال اخیر/ نیازسنجی از جامعه عامل تولید آثار فاخر است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد جواد قدسی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب در ۵ سال اخیر توسط این نهاد به چاپ رسیده است، اظهار کرد: ۶۰ عنوان ازاین تعداد مربوط به سال ۹۶ است.

وی با بیان اینکه ۵۰ عنوان کتاب در غرفه نمایشگاه موجود است، افزود: کتاب‌ها مدیریت جهادی، ۳۰ پرسش ۳۰ پاسخ پیرامون دفاع مقدس، نبرد‌های انقلابی (از چزابه تا زید) و ۱۴ عنوان کتاب کودک نیز در نمایشگاه موجود است.

معاون ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با تاکید بر اینکه این نهاد با ۳۵ ناشر دفاع مقدس همکاری دارد، تصریح کرد: انتشارات بهاردل‌ها، صریر و بین‌الحرمین از جمله آن‌ها به شمار می‌روند.

وی با اشاره به اینکه از تولید محصولات جانبی در زمینه دفاع مقدس حمایت می‌شود، ابراز کرد: اطلس فشرده مناطق عملیاتی، خبرنگاران جنگ و سردار شهید زین الدین از آثاری است که توسط این نهاد تهیه و یا توسط آن‌ها حمایت شده است.

قدسی نیازسنجی از جامعه را زمینه تولید آثار فاخر دانست و عنوان کرد: «خاطرات زنده»، «برای همکلاسی‌ام» (دفتر پنجم) و «شهیدستان ۳» آثار تولیدی سال ۹۶ است، همچنین ستاره‌های فاطمی در قالب فلش‌کارت به چاپ رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از تمام مولفین، نویسندگان و ناشر حوزه دفاع مقدس حمایت می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار