خبرهای داغ:
سرپرست سپاه گنبد :

نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در گنبدکاووس برپا می‌شود

سرپرست فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: سپاه شهرستان گنبدکاووس, در حوزه اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های خوبی داشته و قرار است نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان برپا شود.
کد خبر: ۸۹۹۲۷۱۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از تسنیم ، سرهنگ سید علی حسینی, پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی عرضه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی, برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت تا توانمندی‌ها و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی شهرستان به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: سپاه شهرستان گنبدکاووس, در حوزه اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های خوبی داشته و قرار است نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان برپا شود.

حسینی ادامه داد: افرادی که این توانمندی‌ها و محصولات را تولید می‌کنند, به نوعی در سپاه بوده و یا مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند و عرصه‌ هایی که قرار است این توانمندی‌ها به نمایش گذاشته شود, شامل, پوشاک, آجیل, زیتون, ترشیجات, عسل, محصولات کشاورزی و غیره است.

وی تاکید کرد: عرضه این تولیدات از روز 8 تا 16 اسفندماه سال جاری در ساختمان سپاه, روبروی دادگستری برپا خواهد شد.

حسینی یادآور شد: عرضه تولیدات و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی با هدف, نگاه حمایتی از افراد کارآفرین و توانمند در این عرصه و فراهم کردن شرایط و امکانات برای معرفی این افراد به شهرستان است.

وی گفت: همه این محصولات مربوط به حوزه شهرستان گنبدکاووس و بومی منطقه است تا بتوانیم بازار فروش این تولیدات را فعال کنیم.

سرپرست فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: 40 غرفه برای عرضه این تولیدات در نظر گرفته شده که تاکنون از این تعداد, 23 غرفه واگذار شده است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار