رئیس انجمن صنفی پیمانکاران لرستان:

۲ هزار شرکت پیمانکاری در لرستان وجود دارد

رئیس انجمن صنفی پیمانکاران گفت: در لرستان ۲ هزار شرکت پیمانکاری وجود دارد که دارای تجارب بالایی درزمینهٔ علمی و انجام پروژه‌ها بوده که متأسفانه به علت رکود موجود بیشتر آن‌ها بیکار هستند
کد خبر: ۸۹۹۲۷۱۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی شرفی امروز در جشن روز مهندس بابیان اینکه وظیفه اصلی دولت فراهم آوری کار و اشتغال بوده و سازمان‌های دولتی باید در این راستا شرایط مناسب را ایجاد کنند اظهار داشت: در لرستان ۲ هزار شرکت پیمانکاری وجود دارد که دارای تجارب بالایی درزمینهٔ علمی و انجام پروژه‌ها بوده که متأسفانه به علت رکود موجود بیشتر آن‌ها بیکار هستند.
وی با اشاره به اینکه مشکلات اصلی بخش پیمانکاری محدودیت صدور مجوز برای بلندمرتبه‌سازی و وجود افراد غیرمتخصص که در این زمینه از اطلاعات کافی برخوردار نبوده است، آ. افزود: هزینه گسترش طولی و عرضی شهر‌ها زیاد بوده و برای بهینه‌سازی در بحث ساختمان باید به سمت بلند سازی ساختمان‌ها حرکت کنیم.
رئیس انجمن صنفی پیمانکاران  لرستان عنوان کرد: دولت بزرگ‌ترین بدهی را به پیمان‌کاران داشته و همچنین پیمانکاران بدهی‌های زیادی به سازمان تأمین اجتماعی و امور مالیاتی دارند که همین بدهی‌ها برای آن‌ها مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.
شرفی گفت: برای کمک به پیمان‌کاران باید اقداماتی همچون جبران تنزیل ارزش اوراق پرداختی به پیمان‌کاران، کم کردن بروکراسی اداری در استان و عدم تجمیع پروژه‌ها در شرکت‌های دولتی و نیمه‌دولتی انجام شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات