مدیرکل اداره راه و شهرسازی لرستان گفت: واگذاری پروژه‌ها به مجریان ذی‌صلاح از برنامه‌های اصلی این اداره کل بوده و برای اجرای آن تمام تلاش خود را به کارخواهیم برد.
کد خبر: ۸۹۹۲۷۳۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی علیخانی امروز در مراسم روز مهندس با اشاره به اینکه راه و شهرسازی و شهرداری خرم‌آباد باید درزمینهٔ کنترل نقشه‌های ساختمان‌ها قبل و هنگام ساخت‌وساز با یکدیگر همکاری کنند. بیان کرد: یکی از معضلات اصلی استان موضوع دو نقشه‌ای بودن ساختمان‌ها است که متأسفانه در ۸۰ درصد از ساختمان‌های لرستان شاهد مغایرت با نقشه‌های نظام‌مهندسی هستیم.
وی افزود: مشکل اصلی ساخت‌وساز در ایران نبود طراحی استاندارد و استفاده از مصالح نامرغوب بوده و باید درزمینهٔ استانداردسازی نقشه‌ها و مصالح کار زیادی انجام دهیم.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان افزود: واگذاری پروژه‌ها به مجریان ذی‌صلاح از برنامه‌های اصلی این اداره کل بوده و برای اجرای آن تمام تلاش خود را به کارخواهیم برد.
علیخانی بابیان اینکه باید سازمان نظام‌مهندسی برای اجرای برنامه‌هایی که وزیر راه و شهرسازی ابلاغ کرده با جدیت پیگیری لازم را انجام دهد. گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر بیشتر توجه به بخش حاشیه شهر‌ها بوده و بافت فرسوده که هویت و تاریخ هر شهر را نشان می‌دهد مورد بی‌مهری مسئولان واقع‌شده و نباید خواهان انتقال زندگی در بخش قدیمی شهر باشیم.
وی بیان کرد: شرکت‌های پیمانکاری رتبه پایین باید برای پیشرفت و کسب تجربه به‌عنوان پیمانکار درجه دوم با پیمانکاران رتبه بالا همکاری داشته که این امر موجب انجام بهتر پروژه‌ها می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات